خوشبوسازی دستشویی و حموم

خوشبوسازی دستشویی و حموم
۱۷ اردیبهشت | خونه شاد
خوشبوسازی دستشویی و حموم
دستشویی و حموم یکی از مهمترین بخش های خونه هست که همه دوست داریم اون رو به فضای مطبوعی تبدیل کنیم. همه حداقل یک بار در زندگی تجربه ی این رو داشتیم که از مدل حموم و دستشویی مون خیلی خوشمون نیاد و مجبور بشیم تا جایی که میتونیم برای بهتر کردن فضاش تلاش کنیم. یکی از کارهایی که هر دستشویی و حمومی رو میتونه خوب و مطبوع کنه، خوشبوسازی هست. بوی خوب خیلی سریع نظر آدم رو نسبت به یک جا عوض میکنه، و چه خوبه که از این موضوع برای داشتن یه خونه ی تمیز و رنگی استفاد کنیم.
برای خوشبوسازی دستشویی و حموم خونه، چند تا راه وجود داره. یکی استفاده از شمع های بوداره که هم ظاهر محیط رو قشنگ میکنن، هم با روشن کردنشون عطر خوب و دلنشینی توی فضا پخش میکنه. یک گزینه ی دیگه هم عود هست که میتونه خیلی قوی تر بو رو پخش کنه، اما یه کم خاکستر از خودش به جا میذاره.
یک راه دیگه برای خوشبوسازی دستشویی و حموم، استفاده از شامپوها و روغن های بدن با رایحه دلخواهتون هست. اینکه حموم و دستشویی تون بوی شامپوی دلخواهتون رو بده خیلی دلچسبه! از مود بهداشتی مختلف مخصوص اسپا، مثل شامپو و روغن های بدن که با رایحه های مختلف موجود هستن و علاوه بر اینها کلی خواص درمانی هم دارن برای خوشبوسازی محیط استفاده کنید.
حس بویایی یکی از تاثیرگذارتویر حس ها توی حال و هوا و روحیه ی آدمه، با این حال کمتر جدی گرفته شده. با خوشبوسازی دستشویی و حموم با استفاده از رایحه های مختلف شروع کنید و کم کم این کار رو توی بقیه ی نقاط خونه هم اجرا کنید.
خوشبوسازی دستشویی و حموم
منبع

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.