زندگی در دستشویی عمومی +عکس

۰۱م آذر ،

فقر یکی از عواملی است که سبب می گردد تا بسیاری از خانواده ها دچار مشکلات بسیار سخت و طاقت فرسایی شوند و نتوانند به درستی و در شرایط خوبی زندگی کنند.

به گزارش گروه خواندنی هایممتازنیوز، دستشویی های عمومی در هر جای دنیا که باشند کثیف و آلوده می باشند و ماندن در آنجا و تنفس در هوای آن نیز ممکن است سبب بروز بیماری هایی در شما شود.

به تازگی یک خانواده چینی از شدت فقر و عدم توانایی تامین هزینه های زندگی تصمیم به ساکن شدن در دستشویی عمومی گرفته اند.  این  در حالی است که این دستشویی عملیاتی است و روزانه مردم از آن استفاده می کنند.

“لیا ژیامونگ” ۳۳ ساله پدر این خانواده است و شغلش تمیز کردن دستشویی های عمومی در سطح منطقه است. او می گوید که برای یافتن زندگی بهتر از روستا به شهر مهاجرت کرده اند.

این روزها این خانواده تمام سرمایه و داراییشان را پس انداز می کندد تا بتوانند فرزندشان را به یک مدرسه خوب در شهر بفرستند چرا که پدر اومی گوید: دوست دارم فرزندم شغل خوبی در آینده داشته باشد.

خانه ای که آن ها در دستشویی عمومی ساخته اند از یک اتاق ۲*۲ و فضای بسیار کوچکی در انتهای دستشویی تشکیل شده است. آنها حتی غذای خود را نیز در کنار دستشویی های عمومی می خورند.

پدر این خانواده می گوید این کار دستمزد بسیار کمی دارد اما تنها به خاطر فرزندمان و درس هایش در شهر مانده ایم. چرا که در روستا سیستم آموزشی خوبی وجود ندارد.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.