داعش ۱۵۰ زن را به علت رد جهاد نکاح اعدام کرد + عکس

گروه تروریستی و وحشی داعش به تازگی ۱۵۰ زن را به دلیل رد جهاد نکاح با جوانان و سربازان داعشی در یکی از استان های عراق اعدام کرد که در ادامه جزئیات این خبر را می خوانید.

روز گذشته به نقل از پایگاه خبری شبکه پرس تی وی، گروه تکفیری داعش ۱۵۰ زن را به علت خودداری از ازدواج با پیکارجویان تکفیری در استان انبار اعدام کرد.

وزارت حقوق بشر عراق روز سه‌شنبه (۲۵ آذر) با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: «دست‌کم ۱۵۰ زن از جمله زنان باردار پس از خودداری از پذیرش ازدواج جهاد در فلوجه اعدام شدند.»

 طبق گفته ی شبکه های خبری در این بیانیه آمده است بسیاری از خانواده‌های ساکن شهر الوفا در شمال فلوجه نیز برای حفظ جان خود و فرار از تهدید پیکارجویان تکفیری داعش به بیابان‌ها پناهنده شدند.

جنایات جدید داعش 

به گزارش وزارت حقوق بشر عراق، در این مهاجرت اجباری بسیاری از کودکان جان خود را از دست دادند.

در واقع موضوع «جهاد نکاح» نخستین بار سپتامبر گذشته هنگامی افشا شد که شماری از دختران سنی برای ازدواج با پیکارجویان تکفیری وارد سوریه شدند. این در حالی است که جهاد نکاح مغایر قوانین شریعت اسلام است. 

استان انبار که با سوریه مرز مشترک دارد، یکی از مهم‌ترین پناه‌گاه‌های پیکارجویان تکفیری داعش بوده و بسیاری از بخش‌های این استان نیز در اشغال داعش است.

گروه  تروریستی داعش اکنون کنترل بخش‌های مختلفی از عراق و سوریه را در اختیار دارند. آن‌ها در مناطق تحت تصرف خود مرتکب جنایت‌های هولناکی می‌شوند و پیروان مذاهب و اقلیت‌های قومی همچون شیعیان، سنی‌ها، کردها و مسیحیان را می‌کشند. 

ممتاز نیوز
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. arya:

    وقتی میبینم به دختروزنی ظلم میشود اتیش میگیرم لعنت خدا برهرچی عرب عقب مونده وحیلهگر

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.