داماش با یک امتیاز از بندرعباس رفت

سرانجام پس از سال‌ها انتظار ورزشگاه ۲۰ هزار نفری خیلج فارس شاهد مسابقه‌ای در خود شد که از ساعت ۲۲ چهارشنبه آغاز و تا دقایقی از بامداد پنجشنبه به طول انجامید.

در این بازی که به عنوان نخستین دیدار برگزار شده در سطح لیگ برتر در بندرعباس محسوب می‌شود دو تیم آلومینیوم هرمزگان و داماش گیلان در هوایی نسبتا گرم در حضور حدود ۱۲ هزار تماشاچی به تقسیم امتیازها بدون رد و بدل شدن هیچ گلی از خطوط دروازه‌ها تن دادند.

گرمای بازی سبب شد که هر دو تیم تا دقیقه ۷۰ بازی از سه تعویض خود استفاده کنند.

آلومینیوم هرمزگان نیمه اول را هجومی شروع کرد تا اینکه در دقیقه ۲۳ بازی در پی سانت‌ توپ از روی یک ضربه کاشته از طرف راست خط جریمه داماش که منجر به یک موقعیت خطرناک شد، طی صحنه‌ای مشکوک دست بازیکن داماش سبب تغییر مسیر توپ شد تا یکی از صحنه‌های بحث برانگیز این بازی و در پی آن اعتراض بازیکنان آلومینیوم رقم بخورد.

پس از این صحنه در حالی که تیم آلومینیوم به حملات خود ادامه می‌داد، در پی اعتراض بازیکنان و مربیان داماش، داور به خاطر وجود نورهای لیرز در ورزشگاه که از طرف برخی از تماشاگران به سمت دروازه‌بان داماش تابانده می‌شد، بازی را به مدت پنج دقیقه متوقف کرد تا اینکه مسئولان مربوطه نسبت به رفع این مشکل اقدام کردند.

پس این توقف نسبتا طولانی، از حملات بازیکنان آلومینیوم نیز تا حدود زیادی کاسته شد.

شاگردان میثاقیان در ادامه با تبادل پاس‌های کوتاه سعی در تدارک حمله به سمت دروازه داماش بودند که بعضا حملات خطرناکی را تدارک دیدند.

از طرفی دیگر تیم گیلانی نیز با چشم داشتن به ضد حملات و استفاده از موقعیت‌های پیش آمده تا پایان نیمه اول که پنج دقیقه نیز زمان اضافه برای آن لحاظ شد، شوت‌هایی را به سمت دروازه آلومینیوم روانه کرد.

در دقیقه ۳۴ بازی نیز داور بازی قاسم واحدی گل تیم داماش را به دلیل خطای هند بازیکنان این تیم مردود اعلام کرد.

آلومینیوم در دقایق باقیمانده با طراحی‌هایی که از جناح چپ این تیم صورت می‌گرفت سعی در نزدیک شدن به دورازه داماش را داشت.

نیمه دوم نیز در حالی که بازیکنان هر دو تیم به دلیل گرمای هوا،‌ خسته به نظر می‌رسیدند بیشتر توپ در میانه زمین چرخید هر چند که سهم آلومینیوم بعضا در ایجاد حملات و خطرات بر روی دروازه حریف بیشتر بود.

از نکات جالب توجه در این بازی، وارد کردن دو بازیکن تازه ملحق شده خارجی آلومینیوم به بازی بود.

هنریکو دسوزا برزیلی و محمد اسطنبولی مدافع تیم ملی سوریه طی حضور خود در زمین بازی نسبتا خوبی را ارئه دادند.

لیست اسامی بازیکنان آلومینیوم در این بازی عبارت بود از: مجتبی روشنگر، لوییز فرناندو، محسن حمیدی، وحید عسگری، ابراهیم ابرقویی، امجد شکوه مقام، سعید راهرو، محمدرضا ناصحی، محمود تیغ‌نورد، جعفر بذری، بهنام داداش‌وند، داوود دانش دوست، میثم مجیدی، مهدی محمدزاده، رسول پیرزاده، هنریک، دجسوس برناردو، محمد اسطمبولی و میثم آقایی.

میلاد فراهانی، علیرضا نظیف‌کار، محمد مختاری، رسول بروشی، ‌حسین کوشکی، ابوالفضل حاجی‌زاده، مهدی کیانی، محمدرضا مهدوی، مصطفی حاجتی، سیدرضا چاووشی، حسین ابراهیمی، حسن رودبارزی، امین متوسل‌زاده، محمد سیاه، بهنام انشه، محمدرضا الماس خانه، اصغر نصیری و مرتضی ابراهیمی نیز از جمله بازیکنان و نیمکت‌نشینان داماش بودند.

قاسم واحدی، سعید علی نژادیان، مهدی عالیقدر و جمشید مجیدی نیز به تربیت داور، کمک دارو و داور چهارم این بازی بودند.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.