دانشجویان بسیجی موتور محرک‌‌ اردوهای جهادی‌ می باشند

اردیبهشت ۱۴۰۳

معاون سازندگی و کار‌آمدسازی سازمان بسیج دانشجویی با بیان اینکه امروزه بیش از ۱۸۰۰ گروه جهادی دانشجویی در کشور به ارائه خدمات می‌پردازند،گفت:موتور محرک‌‌ اردوهای جهادی‌ و هسته‌ اصلی این حرکت دانشجویان بسیجی می باشند.

“سید رضا حسینی” در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با اشاره به مولفه‌های اصلی اردوهای جهادی دانشجویان اظهار داشت: موتور محرک‌‌ اردوهای‌ جهادی‌ و هسته‌ اصلی این حرکت دانشجویان بسیجی می باشند.
وی بابیان اینکه امروزه بیش از ۱۸۰۰ گروه جهادی دانشجویی در کشور به مردم خدمات ارائه می‌دهند، تصریح‌ کرد: با توجه به وجود ظرفیت‌ها و لزوم استفاده بهینه از این اردوها، تا کنون رویکردهایی از سوی بسیج دانشجویی با همکاری بسیج سازندگی  ایجاد شده است.
 
حسینی ‌رویکردهای بومی‌سازی و مسئولیت‌های گروه‌های جهادی را بسیارمهم دانست‌ و افزود: در یک مقطع زمانی قراردادن هر دانشگاه معین به یک منطقه محروم و عمق‌‌بخشی، کیفیت‌بخشی و مسئله‌محوری به این رویکردها مورد توجه قرار خواهد گرفت.

 وی به نقش اردوهای جهادی در حماسه سیاسی  اشاره و تصریح کرد: در حال‌حاضر مشغول تدوین مدلی در اردوهای جهادی هستیم که دانشجویان جهادگر در این عرصه به ایفای نقش بپردازند.

معاون سازندگی و کار‌آمد سازی سازمان بسیج دانشجویی در پایان این مدل‌ها را در سه بخش کلی ارزیابی و خاطرنشان کرد: در ابتدا بعد فرهنگ‌سازی، ترویج و آموزش، رویکرد مسئله محوری و حل مسئله با نگاه به فعالیت‌های اقتصادی و در نهایت تشکیل گروه‌های جهادی تحقیق و پژوهش در مقوله  اقتصادی مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.