دانشجویان و دانش‌آموختگان برتر دانشگاه رازی کرمانشاه تقدیر شدند

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از خبر گزاری ایسنا در تاریخ ۴ شنبه ۱۷ آبان ۹۱،

رییس دانشگاه رازی کرمانشاه، گفت: دانشجویان ذخایر ارزشمند علمی کشور می باشند.

به گزارش تفسیری سرویس دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه کرمانشاه، پروفسور محمد مهدی خدایی در مراسم تجلیل از دانشجویان و دانش‌آموختگان برتر سال تحصیلی ۹۱-۹۰ دانشگاه رازی کرمانشاه، اظهار داشت: دانشجویان نخبه و برتر مایه فخر و مباهات جمهوری اسلامی می باشند.

وی افزود: همهی جهان به دانشمندان و متفکران ایرانی نگاه خاص و ویژه‌ای دارند و عالمان ایران اسلامی در عرصه علم و پیشرفت می‌درخشند.

رییس دانشگاه رازی کرمانشاه در خصوص حمایت از دانشجویان نخبه و برتر افزود: مسئولین اجرائی راه‌کارهای مناسبی جهت حمایتهای مادی و معنوی از دانشجویان ممتاز و نخبه در نظر گرفته‌اند که امید است همهی مسئولین در ارتقای این خدمات بکوشند و شرایط را برای پیشرفت این عزیزان مهیا نمایند.

خدایی تصریح نمود: شما جوانان در بهترین شرایط قرار دارید همه نیرو و انرژی خود را در جهت تولید علم و تبدیل آن به ثروت بکار ببرید.

رییس دانشگاه رازی کرمانشاه اظهار داشت: در شرایط کنونی مملکت، نیاز شدید به تولید علم و فناوری دارد لذا شما دانشجویان باید در عرصه پژوهش و تحقیق و تولید بکوشید و مولد باشید.

گفتنی است؛ در پایان این مراسم از دانشجویان برتر دانشگاه رازی کرمانشاه در طول سال تحصیلی ۹۱-۹۰ با اهدا لوح تقدیر و هدایایی تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.