دانلود شاهنامه فردوسی

۲۰خردادماه،

شاهنامه از اثر های مشهور شاعر ایرانی حکیم ابوالقاسم فردوسی می باشد. فردوسی یکی از بزرگترین حماسه سرا هایی جهان است. حال که شاهنامه فردوسی را برای دانلود رایگان قرار داده ایم.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ،‌شاهنامه از اثر های مشهور شاعر ایرانی حکیم ابوالقاسم فردوسی می باشد. فردوسی یکی از بزرگترین حماسه سرا هایی جهان است. حال که شاهنامه فردوسی را برای دانلود رایگان قرار داده ایم، لازم دیده می گردد که در مورد حکیم ابوالقاسم فردوسی کمی معلومات و توضیح داده شود. حکیم ابوالقاسم فردوسی توسی در تاریخ ۳۱۹ خورشیدی مطابق با ۳۲۹ قمری تولد شد و در تاریخ ۲۹۷ خورشیدی مطابق با ۴۱۱ قمری در خراسان در گذشت. به فردوسی بزرگترین شاعر فارسی زبان لقب داده اند.

کتابی که در این نوشته از پایگاه اینترنتی برای دانلود رایگان قرار گرفته است، شاهنامه فردوسی نام دارد. این کتاب که در قالب PDF ترتیب شده است بیش از ۲۳۰۰ صفحه دارد، تمام سروده ها شاهنامه فردوسی را در خود جای داده است. با توجه به اینکه این کتاب پی دی اف است، بنابرین حجم بالایی ندارد، می توانید سریع از پایگاه اینترنتی آن را دریافت کنید و همچنان در دستگاه های مختلف مانند کامیپوتر، موبایل، تبلت و … مطالعه کنید.

دانلود از لینک مستقیم
پسورد: ندارد
منبع: پی سی ای اف


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. مسعود:

    من نتونستم دانلود کنم نمی دونم چرا ؟؟؟؟؟؟

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.