داوری از حضور در تیم ملی منصرف شد!

۳۰م دیماه ،

اخبار فوتبال ایران : فوتبال آنلاین : به جز این که سفر به ایران می‌توانست برایم جذاب باشد، می‌توانست یک کار عاشقانه‌ نیز برایم باشد.

 به گزارش فوتبال آنلاین دروازه‌بان دورگه تیم اینتراخت برانشویگ آلمان دعوت سرمربی تیم ملی ایران برای حضور در اردو را رد کرد.

دانیال داوری دروازه‌بان شماره‌یک تیم فوتبال اینتراخت برونشویگ در گفت‌و‌گو با روزنامه برونشویگر آلمان گفت که قصد دارد تمرکز خود را روی این تیم باشگاهی‌اش بگذارد.

این روزنامه نوشت: این سنگربان ایرانی- آلمانی از سوی کی‌روش سرمربی تیم ملی ایران به اردوی این تیم دعوت شده است. پدر داوری ایرانی است و حالا این دروازه‌بان ۲۵ ساله برای دیدار برابر لبنان در چارچوب مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۴ به تیم ملی ایران دعوت شده است. این دیدار قرار است در تهران برگزار شود. کومبلا هم‌تیمی داوری نیز در ماه ژانویه سفری به کنگو داشت تا برای حضور در  جام ملت‌های آفریقا این تیم را یاری کند.

داوری گفت: به جز این که  سفر به ایران می‌توانست برایم جذاب باشد، می‌توانست یک کار عاشقانه‌ نیز برایم باشد.

اینتراخت برونشویگ کمتر از ۲۴ ساعت دیگر در دیدار بعدی خود در بوندس‌لیگا به مصاف آلن خواهد رفت. داوری در ادامه سبب نپذیرفتن حضور خود برای پیوستن به اردوی تیم ملی را اینگونه بیان می‌کند: به طور حتم پس از سفر طولانی به ایران فرصت لازم را برای استراحت پیدا نمی‌کنم به همین سبب ترجیح می‌دهم فعلا به این پیشنهاد جواب منفی بدهم زیرا انجام چنین کاری در این شرایط ریسک بالایی برایم دارد و در حال حاضر حضور در جمع آبی‌ و‌ زرد پوشان اینتراخت برانشویگ برایم از اهمیت بیشتری برخوردار است و دوست دارم با این تیم به موفقیت برسم.

داوری که از سال ۲۰۰۹ تاکنون در این تیم فعالیت کرده در پایان عنوان کرد که با رد این پیشنهاد رویای پیوستن وی به تیم ملی ایران خاتمه نیافته است. او گفت: امیدوارم یک شانس دیگر به‌دست آورم و برای اینکه سرمربی تیم ملی را بار دیگر متقاعد کنم سخت تلاش خواهم کرد.

این اتفاق در حالی رخ می‌دهد که مهدی رحمتی هفته قبل از تیم ملی کناره‌گیری کرد و با این شرایط باید دید کی‌روش چه تصمیمی خواهد گرفت.


FootballOnline.ir
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.