داور بین المللی فوتبال قم سرپرست صبا شد

محسن رمضان بیگی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: با توجه به مسئولیت خطیری که استاندار قم به عنوان سرپرست باشگاه صبای قم بر عهده‌ام قرار داده است، باید در کنار خود دوستانی را داشته باشم که صمیمانه و از عمق وجود خود دلسوزانه برای ورزش کار می‌کنند که یکی از این نفرات حسین نجاتی است.

بهره گیری از نیروهای متخصص در راه موفقیت صبا

سرپرست باشگاه صبای قم تصریح کرد: در انجام و به سر منزل مقصود رساندن مسئولیت مهمی که بر عهده ما نهاده شده است، باید اشخاصی در کادر مدیریت صبای قم قرار بگیرند که از جنس این رشته ورزشی باشند که در گام نخست مسئولیت سرپرستی تیم فوتبال صبا را به یکی از این نفرات یعنی حسین نجاتی سپردیم.

وی عنوان داشت: نجاتی از داوران بادانش، با تجربه و بین المللی و ارزنده فوتبال استان قم و کشورمان در عرصه های داخلی و خارجی به شمار می‌رود که از وجهه بسیار خوبی نزد اهالی فوتبال و فدراسیون فوتبال کشورمان برخوردار است و می‌تواند منشأ خدمات بسیار ارزنده‌ای برای صبای قم باشد.

رمضان بیگی ابراز داشت: این تاکید ما است که باید افرادی در تیم صبا حضور داشته باشند که از عمق وجودشان برای این تیم کار کنند بنابراین در ادامه راه سعی می‌کنیم از وجود دوستانی استفاده کنیم که با حضورشان صبای قم بهترین عملکرد را در فصل جدید مسابقات لیگ برتر به ثبت برساند.

وی بیان کرد: با جلسه ای که به همین منظور شامگاه پنجشنبه با حضور تمام اعضای هیئت مدیره باشگاه در دفتر استاندار قم برگزار شد، قرار شد تیم فوتبال صبای قم تا پیش از آغاز فصل جدید رقابت های لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور به اردوی تدارکاتی ترکیه اعزام شود.

تقدیر از تلاش های کشوری فرد سرپرست پیشین صبای قم

سرپرست باشگاه صبای قم تصریح کرد: انتخاب حسین نجاتی به عنوان سرپرست تیم فوتبال صبای قم به پیشنهاد من و با تصویب اعضای هیئت مدیره صورت گرفت و انشاءالله مجموعه ای قوی در لیگ دوازدهم فوتبال باشگاه های کشور در کنار یکدیگر خواهیم بود.

وی یادآور شد: هدف ما این است که مجموعه صبا در کنار یکدیگر به عنوان دوستان صمیمی و عاشق موفقیت صبا به فعالیت بپردازند و در نهایت در راستای اهداف و سیاست‌های باشگاه و جلب رضایت مردم ورزش دوست قم، اقدام کرده باشیم.

رمضان بیگی بیان داشت: سفر به ترکیه به منظور برپایی اردوی آماده‌سازی تیم نیز بر اساس برنامه ریزی پیش بینی شده در تیرماه انجام خواهد شد و امیدوارم بازیکنان با آمادگی کامل در فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور به مصاف حریفان بروند و برای سربلندی قم تلاش کنند.

گفتنی است: حسین نجاتی در حالی به عنوان سرپرست جدید تیم فوتبال صبای قم جایگزین محمدرضا کشوری فرد شد که با سابقه‌ای درخشان در فوتبال قم، می تواند از مدیران توانمند و با دانش این رشته ورزشی باشد در حالی که نجاتی  پیش از این مسئولیت ریاست کمیته داوران هیئت فوتبال استان قم است.
 


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.