دایی مهمان نوازی کرد

جام جم آنلاین: تیم فوتبال راه آهن تهران عصر روز یکشنبه در جریان هفته سی و یکم لیگ برتر باشگاه های ایران، با یک گل از میهمان خود تراکتورسازی تبریز شکست خورد.

علی دایی یکشنبه شب پس از شکست تیم راه آهن تهران مقابل تراکتورسازی تبریز، گفت:با تصمیم ناعادلانه ای که مسوولان فدراسیون فوتبال گرفتند، امروز در زمین خودمان هم میهمان بودیم.

” مسوولان فدراسیون فوتبال با تغییر دادن مکان دیدار تیم های راه آهن و تراکتورسازی تبریز ۳ امتیاز از تیم راه آهن گرفتند و به تیم تراکتورسازی دادند. “
 
وی با انتقاد از تغییر مکان برگزاری این دیدار از ورزشگاه اکباتان به ورزشگاه تختی تهران اظهار داشت: برای افرادی که اقدام به این کار کردند متاسفم.

دایی با طرح این پرسش که آیا کنترل ۳ هزار تماشاگر کار سختی است؟ افزود:مسوولان فدراسیون فوتبال دوست داشتند این ۳ امتیاز را به تیم تراکتورسازی تبریز بدهند.

سرمربی تیم فوتبال راه آهن، فدراسیون فوتبال را به زورگویی متهم کرد ” به تغییر مکان بازی مقابل تراکتورسازی اعتراض کردیم اما هیچ پاسخ مناسبی دریافت نکردیم. “

دایی گفت: در دیدار امروز هر دو تیم بازی متعادلی انجام دادند و بازیکنان تیم تراکتورسازی تبریز با استفاده از تجربه خود موفق به پیروزی در این دیدار شدند.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.