دایی:خلعتبری مصدوم بوده معلوم نیست به دربی برسد/هر کس هر طور که دوست دارد پولش را خرج می کند

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > لیگ برتر – تسنیم نوشت:

علی دایی در خصوص وضعیت حضور محمدرضا خلعتبری در دربی گفت: من هنوز خلعتبری را ندیده‌ام و باید ببینم در تمرین وضعیتش چطور است. او مصدوم بوده و حضورش در دربی معلوم نیست. باید خلعتبری ۲،۳ جلسه با تیم تمرین کند تا بعد در موردش صحبت کنم.
وی در مورد نقش حسین هدایتی در پرسپولیسی شدن خلعتبری اظهار داشت: هدایتی کار بزرگی انجام داد. وقتی بحث خلیج معجول ع.ر.ب.ی مطرح باشد باید کمک کرد بازیکنی که در این لیگ بازی می‌کند به ایران بیاید. حالا نمی‌دانم چرا بسیار‌ها جوسازی می‌کنند.
سرمربی پرسپولیس ضمن انتقاد از برنامه ۹۰ عنوان کرد: نمی‌دانم این مسخره‌بازی‌ها چیست. هر کسی هر طور که دوست دارد پولش را خرج می‌کند. یکی مسجد می‌سازد و یکی به مردم کمک می‌کند. حالا همه وکیل وصی شدند. نباید آقای فردوسی‌پور اظهارنظر شخصی خودش را در برنامه ۹۰ مطرح کند. حیف است در این برنامه پربیننده اظهارنظر شخصی باشد.
دایی دربارهٔ دربی روز جمعه پرسپولیس و استقلال تاکید کرد: در این بازی نه شرایط تیم‌ها در جدول مهم است و نه بازی قبل. دربی یک بازی خاص است و شرایط خودش را دارد. خوشبختانه برای این بازی مصدوم نداریم و فقط امید عالیشاه محروم است.
وی ادامه داد: شرایط استقلال هم خوب است و امیدواریم بتوانیم با ارائه یک بازی خوب برنده میدان شویم.

۲۵۱ ۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.