دایی: می‌توانستیم فولاد را با ۵ گل ببریم / اشتباه بچه‌گانه سبب شد عالیشاه دربی را از دست بدهد

اردیبهشت ۱۴۰۳

ورزش > لیگ برتر – علی دایی می‌گوید تیمش در نیمه دوم بازی بهتری نسبت به نیمه اول انجام داده است.

به گزارش ممتاز؛ سرمربی پرسپولیس پس از پیروزی تیمش مقابل فولاد خوزستان گفت: «ما در نیمه اول دو تا گل زدیم. دو موقعیت خوبمان را گل کردیم. اما در حقیقت در نیمه دوم فوتبال بهتری را انجام دادیم و موقعیت‌های خوبی را برای گل کردن داشتیم. برای حسین فرکی احترام خاصی قائل هستم. دوستش دارم. همان‌طور که او گفته، گل‌هایی که در دقایق ابتدایی بازی زدیم بسیار تاثیر داشت در روند مسابقه. گل زودهنگام هم در حقیقت یک بخشی از برنامه تاکتیکی یک تیم است. ما برنامه داشتیم در ۲۰ دقیقه اول گل بزنیم که خوشبختانه دو گل زدیم. در این مسابقه پس از مدت‌ها توانستیم روی ضربات ایستگاهی گل بزنیم. در مجموع از پرسپولیس راضی‌ام. گرچه می‌توانستیم این مسابقه را با ۵ گل ببریم.»
او در مورد عالیشاه هم گفت: «فکر می‌کنم بی‌تجربگی و اشتباه بچه‌گانه‌ای که داشت سبب شد دربی را از دست بدهد. اما من هیچ وقت به بازیکنانم نمی‌گویم بازی قبل از دربی را شل بازی کنید. ما نمی‌توانستیم این بازی را از دست بدهیم. همیشه حرفم همین است. قبل از بازی هم گفتم سفت بازی کنید. عالیشاه اگر تجربه‌اش بیشتر بود آن کارت را نمی‌گرفت و سه اخطاره نمی‌شد و در دربی به ما کمک می‌کرد. اما با این حال بازیکنان دیگری داریم که کمک‌مان می‌کنند.»
او در پاسخ به این سوال که آیا در دربی هم از ترکیب جوان استفاده می‌کند گفت: «دربی شرایط خاص خودش را دارد. هر بازیکنی که بهتر باشد را بازی می‌دهم. تا آن روز یک هفته زمان داریم.»
دایی در مورد داوری مسابقه هم گفت: «داوری سخت‌گیرانه بود اما داور هر چیزی که می‌بیند را قضاوت می‌کند.»
۴۳ ۴۳


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.