دبکا: عربستان شورشیان سوری را به سلاح‌های سنگین مجهز می‌کند

۸فروردین ۱۳،

یک پایگاه اینترنتی جاسوسی رژیم صهیونیستی از تلاش سازمان اطلاعات عربستان برای انتقال سلاحهای سنگین به شورشیان سوری از طریق کشورهای حوزه بالکان و با نظارت رئیس سازمان اطلاعات عربستان خبرداد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، پایگاه اینترنتی اسرائیلی دبکا که یک پایگاه اینترنتی نزدیک به سرویس جاسوسی رژیم صهیونیستی به شمار می‌آید، در گزارشی نوشت: عربستان مخالفان سوری را به سلاحهای سنگین مجهز می‌کند تا آنها بتوانند کنترل شهر حلب که یکی از مهمترین و بزرگترین شهرهای سوریه به شمار می‌آید به دست بگیرند.

این پایگاه اینترنتی در ادامه گزارش داد: بندر بن سلطان، رئیس سازمان اطلاعات عربستان بر روند انتقال سلاحهای سنگین از جمله خمپاهر اندازهای ۲۲۰ میلی متری به مخالفان سوری نظارت دارد.

یک منبع اطلاعاتی اسرائیلی عنوان داشت: سازمان اطلاعات عربستان اخیرا برای ارسال سلاحهای تازه به مخالفان سوری از طریق کشورهای اروپایی فعالیتهای بسیاری انجام داده است و این سلاحها از طریق بعضی کشورها مانند صربستان، بوسنی، کرواسی و کوزوو به سوریه منتقل می‌شود.

وی در ادامه افزود: بندربن سلطان بر روند درگیری مخالفان سوری با نیروهای این کشور برای به دست گرفتن کنترل پایگاه هوایی نیراب واقع در حلب نظارت داشته است.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.