دبیرخانه دائمی مسابقات ملی بازی‌سازی رایانه‌ای راه‌اندازی می‌شود

۳۱فروردین۱۳، فاوانیوز :دبیرخانه دائمی مسابقات ملی بازی‌سازی رایانه‌ای در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان راه‌اندازی می گردد و این مسابقات در تقویم دائمی برگزاری مسابقات سالانه دانشگاه آزاد اسلامی قرار می گیرد.

به گزارش ممتازنیوز به نقل از مهر، دومین دوره مسابقات ملی بازی‌سازی رایانه‌ای با همکاری بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای ۱۷ اردیبهشت ماه در دانشگاه آزاد کاشان برگزار می گردد این درحالی است که
 این مسابقات اولین بار نیز در سال قبل با حضور ۳۲ تیم از دانشگاه های دولتی و آزاد در سه بخش دو بعدی و سه بعدی و آزاد در واحد کاشان برگزار شده بود.

در این راستا عبدالله افشار معاون پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی در دیدار  با منصور دیاری رئیس واحد دانشگاه آزاد کاشان روند برگزاری دومین دوره مسابقات ملی بازی سازی رایانه ای را که اردیبهشت ماه در کاشان برگزار می گردد بررسی کرد.

معاون پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی با تاکید بر حمایت جدی از برگزاری مسابقات ملی بازی سازی رایانه ای که با عنوان IRAN GDC 2013 در کاشان انجام می گردد، گفت: دبیرخانه دائمی این مسابقات در واحد کاشان راه اندازی و ساخت و اجرای این مسابقات تدوین می گردد.

به گفته افشار، این مسابقات در تقویم دائمی برگزاری مسابقات سالانه دانشگاه آزاد اسلامی قرار می گیرد.

منصور دیاری رئیس واحد دانشگاه آزاد کاشان نیز گفت: برای حضور در دومین دوره مسابقات ملی بازی سازی رایانه ای تا کنون ۱۳ تیم از سراسر کشور ثبت نام کرده و پیش بینی می گردد تا پایان مهلت ثبت نام بیش از۳۰ تیم شرکت کند.
 

فاوا نیوز
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.