دومین جشنواره ملی دانشجوی بازی‌ساز برگزار می‌شود

۲۶فروردین۱۳،

دومین جشنواره ملی “دانشجوی بازی ساز” با حمایت بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای اردیبهشت ماه سال جاری برگزار می‌شود.

به گزارش گروه علمی، پزشکی باشگاه خبرنگاران به نقل از معاونت ارتباطات بنیاد ملی بازی های رایانه ای، دانشگاه مازندران برای دومین سال متوالی اقدام به برگزاری جشنواره ملی دانشجوی بازی سازی با هدف ایجاد رقابت در بین دانشجویان علاقه مند به تولید بازی رایانه ای  می کند .

مهلت ارسال آثار به جشنواره ملی دانشجوی بازی ساز تا ۱۵ اردیبهشت ۹۲ بوده و اختتامیه این اتفاق  نیز اواخر اردیبهشت  در دانشگاه مازندران برگزار می گردد.

به گفته ی دبیر این جشنواره، سال قبل ۱۰۰ اثر در بخش های بازی های رایانه ای، بازی نامه و طراحی کاراکتر و فناوری در حوزه ی بازی های رایانه ای به دبیرخانه جشنواره ارسال شد و جوایز نقدی دوره قبل حدود ۲۳۰ میلیون ریال بوده که پیش بینی می گردد در دوره دوم این اتفاق با  پیشرفت چشمگیری روبه رو  باشد.

حمزه آزاد، افزود: انتظار می رود با اضافه شدن بخش های مختلف به این جشنواره آثار بیشتری  به دبیرخانه این اتفاق فرهنگی ارسال شود.

“بازی های رایانه ای کوچک”،”موبایل و بازی های آنلاین” بخش های ویژه دومین جشنواره ملی دانشجوی بازی ساز را تشکیل می دهد.

بازی رایانه ای بزرگ، بازی های رایانه ای کوچک مستقل (Indie)، بازی آنلاین، بازی موبایل، طراحی کاراکتر، بازی نامه، فناوری در حوزه ی بازی های رایانه ای و مقالات در حوزه ی بازی های رایانه ای از دیگر بخش های جشنواره به شمار می رود .

بر اساس اعلام دبیرخانه این جشنواره ،امکان ارسال اینترنتی آثار به دومین جشنواره ملی دانشجوی بازی ساز فراهم شده و محدودیتی در تعداد آثار ارسالی و شرکت در بخش ها وجود ندارد./ح


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.