دبیر ائتلاف اکثریت اصولگرایان: از بین اعضای ائتلاف اکثریت فقط یک نفر ثبت نام می‌کند/ سایر ائتلاف‌ها به میثاقی که بسته‌اند پایبند باشند

۱۵اردیبهشت،

حجت‌الاسلام و المسلمین محمدحسین موسی‌پور دبیر ائتلاف ۵گانه اصولگرایان با بیان اینکه تنها یک نامزد ائتلاف اکثریت به عنوان کاندیدای انتخابات آتی ریاست‌جمهوری ثبت نام خواهد کرد، گفت: تا بیست و یک اردیبهشت ماه زمان برای ثبت نام نامزدها باقیست و ما تلاش داریم تا روز پایانی ثبت نام نامزد نهایی خود را به مردم معرفی کنیم.

وی افزود: ائتلاف اکثریت از ابتدا اعلام کرده بود که یک نامزد از بین ۵ نامزد در انتخابات حضور خواهد یافت و اکنون هم تلاش دارد این گفته محقق کند.

موسی‌پور با بیان اینکه ائتلاف اکثریت در حال بررسی نظرسنجی‌ها و دیگر پارامترها برای انتخاب نامزد نهایی است، تاکید کرد: فعلا نامزدها به طور جداگانه فعالیت خود را ادامه می‌دهند.

وی در ادامه گفت: انتظار ائتلاف اکثریت این است سایر ائتلاف به میثاقی که بسته‌اند پایبند باشند و اگر غیر از این باشند خلاف تعهد خود عمل کرده‌اند؛ این سبب که می‌گویند می خواهیم از چند تریبون تبلیغاتی استفاده کنیم برای دیگر ائتلاف ها هم وجود دارد لذا این کار خلاف اخلاق و تعهد آنهاست.

موسی‌پور در پایان گفت: تجربه نشان داده در صورت ثبت نام نامزدها، کنار کشیدن ها بسیار سخت می گردد و اگر قرار باشد وحدتی صورت بگیرد باید قبل از ثبت نام باشد.
/۲۷۲۲۰

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.