دبیر فدراسیون :تکواندو دستکم دو فینالیست در مسابقات المپیک لندن خواهد داشت

‘ غلامحسن ذوالقدر ‘ شامگاه یکشنبه در حاشیه مسابقات کشوری مادانگ در ساری در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ، افزود : قطعا ایران اسلامی صاحب مدال در این دوره از مسابقات خواهد شد و رنگ ، نوع و تعدادش در روز مسابقه معلوم می شود.

وی از برگزاری دوره های فشرده برای ورزشکاران المپیکی خبر داد و اظهار داشت : ورزشکاران گوش به فرمان کادر فنی تیم ملی هستند تا با رسیدن به اوج آمادگی به مسابقات ۲۰۱۲ لندن اعزام شوند.

ذوالقدر بیان داشت : روزهای پایانی آمادگی را در پیش رو داریم و ورزشکاران سخت و فشرده در حال آماده سازی کامل خود هستند تا افتخار دیگری را برای ایران اسلامی رقم بزنند.

وی از برگزاری سنجش ورزشکاران اعزامی در آکادمی ملی المپیک خبر داد و اضافه کرد : این سنجش حاکی از آمادگی ورزشکاران بود که بخوبی در حال پشت سر گذاشتن این دوره ها هستند.

دبیر فدراسیون تکواندوی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به آمادگی روحی ورزشکاران اعزامی به مسابقات المپیک لندن ، گفت : به طور قطعی این افراد همه توان خود را به کار خواهند بست تا به آمادگی لازم برای این دوره از مسابقات برسند.

وی به کسب مدال های مختلف در چند دوره اخیر مسالقات المپیک توسط ورزشکاران ایرانی اشاره کرد و افزود : تکواندوکاران ایرانی در مسابقان ۲۰۰۰ سیدنی تک مدال برنز و نیز ۲۰۰۴ آتن یک نشان طلا و یک برنز کسب کرده بودند.

ذوالقدر با اشاره به کسب مدال طلای توسط ‘ هادی ساعی ‘ در المپیک پکن ، گفت : با کسب این نشان ، رتبه کاروان اعزامی جمهوری اسلامی ایران ۱۹ پله صعود کرده بود.

ک/۳ ۵۱۹/۱۶۵۴ ** ۱۹۱۷

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۲۰۰۱۷


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.