دختر دانشجو ،سارق اینترنتی

دختر دانشجویی که از طریق اینترنت ۲۳ میلیون ریال از حساب دوستش سرقت کرده بود ، از سوی ماموران پلیس فتای استان سمنان شناسایی و دستگیر شد .

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس ، رییس پلیس فتای(فضای تولید و تبادل اطلاعات) استان سمنان در تشریح جزییات این خبر گفت : پس از دریافت پرونده ای در خصوص شکایت دختری مبنی بر برداشت غیرقانونی از حساب شخصی وی از طریق اینترنت ، پیگیری موضوع در دستور کار ماموران پلیس فتا قرار گرفت .
سرگرد “سید علی میراحمدی” افزود : پس از انجام تحقیقات و پیگیری های گسترده ، رد پای بجامانده از متهم در برداشت وجه ، مورد بررسی فنی عوامل پلیس فتا قرار گرفت .
وی تصریح کرد : بررسی همین سرنخ منجر به شناسایی متهم پرونده از سوی ماموران شد که دختری دانشجو و دوست قدیمی مالباخته بود .
میراحمدی اظهار داشت : متهم با جلب اعتماد مالباخته ، کارت اعتباری وی و رمز ورود آن را به دست آورده و در چند مورد مبلغی معادل ۲۳ میلیون ریال را به طور غیرقانونی از حساب مورد نظر برداشت کرده بود .
رییس پلیس فتای استان سمنان در پایان با اعلام آمادگی این پلیس برای رسیدگی به این گونه موارد ، تاکید کرد : شهروندان برای پیشگیری از بروز جرایمی این چنینی از دراختیار گذاشتن کارت های اعتباری خود و رمز ورودی آن به دیگران به شدت پرهیز کنند .


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.