دختر سیروس الوند با پارتی بازی وارد جشنواره فجر شد؟

تاریخ انتشار: ۱۹ January 2016 | 9:00 am

دختر آقای کارگردان با پارتی وارد جشنواره شد؟

سیروس الوند گفت: نگاه دختر من نگاهی کاملا حرفه‌ای در خصوص دنیای بازیگری و هنر است و به این دلیل میرکریمی او را انتخاب کرده و امیدوارم موفق باشد.

 

دختر سیروس الوند بازیگر فیلم “دختر” شد

سیروس الوند در خصوص بازی دخترش در فیلم «دختر» ساخته رضا میرکریمی به گفت: میرکریمی از بین ۴۵۰ نفر، دختر من را به عنوان بازیگر نقش اول فیلمش انتخاب کرد و مسئله دوستی‌ ما در این موضوع به هیچ وجه دخالت نداشت. دخترم نیز بسیار حرفه‌ای با این موضوع برخورد کرد.

 

چنانچه تا به این لحظه در مورد فیلمنامه و جزئیات آن هیچ گونه صحبتی با هیچ کس حتی با من که پدرش هستم نکرده است. او ترم ششم تئاتر در دانشگاه تهران است و از طرفی چندین تئاتر کار کرده و جایزه تئاتر دانشجویی نیز گرفته و ورودش به دنیای بازیگری کاملا حرفه‌ای است.

 

وی افزود: نگاه دختر من نگاهی کاملا حرفه‌ای در خصوص دنیای بازیگری و هنر است و به این دلیل میرکریمی او را انتخاب کرده و امیدوارم موفق باشد.

فیلم دختر در جشنواره فیلم فجر سی و چهارم به نمایش در می آید از جمله عوامل این فیلم عبارتند از : بازگران: فرهاد اصلانی، مریلا زارعی، ماهور الوند . کارگردان : رضا میرکریمی.

خلاصه داستان:آقای عزیزی که سرپرست بخش تعمیرات و نگهداری پالایشگاه آبادان است برای مراسم خواستگاری دخترش آماده می‌شود و ستاره دختر دیگرش در همان روز قصد سفر به تهران برای شرکت در جشن خداحافظی یکی از دوستان هم‌دانشگاهی‌اش را دارد. پدرش به دلایلی به این سفر مشکوک است و این آغاز ماجراست…

گردآوری : گروه فرهنگ و هنر ممتاز نیوز
momtaznews.com/culture
منبع : yjc.ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.