درآمد گردشگری ایران از هر میهمان اجلاس

در حالی‌که درآمد حاصل از حضور هر فرد خارجی در کشور یک‌هزار و ۷۳۰ دلار لحاظ شده، درآمد حاصل از هر کدام از این میهمانان برای گردشگری ایران بالای ۵ هزار دلار برآورد شده است.

خبرگزاری فارس: معاون گردشگری کشور با بیان اینکه تنها هزینه سفر ۱+۴ نفر از هیئت‌های خارجی اجلاس تهران توسط ایران تأمین می‌شود، گفت: در حالی‌که درآمد حاصل از حضور هر فرد خارجی در کشور یک‌هزار و ۷۳۰ دلار لحاظ شده، درآمد حاصل از هر کدام از این میهمانان برای گردشگری ایران بالای ۵ هزار دلار برآورد شده است.
 
منوچهر جهانیان  اظهار داشت:  طبق آمار و اطلاعات جهانی، درآمد حاصل از حضور هر فرد خارجی برای گردشگری کشور ما یک هزار و ۷۳۰ دلار پیش‌بینی شده است در حالی‌که هر کدام از میهمانان خارجی اجلاس سران ، درآمد بالای ۵ هزار دلار برای گردشگری کشور خواهند داشت.

وی افزود: تنها هزینه سفر و اقامت سران کشورها به اضافه ۴ نفر همراه برای هر کدام از آنها، توسط دولت ایران تأمین می‌شود.

بازرسی معاون گردشگری از هتل‌های محل اقامت میهمانان اجلاس غیرمتعهدها

معاون گردشگری کشور گفت: شخصاً بازرسی از هتل‌های محل اقامت میهمانان اجلاس سران کشورهای عدم تعهد را آغاز کرده‌ام تا هیچ کاستی در ارائه فرهنگ میهمان‌دوستی و پذیرایی ایرانیان وجود نداشته باشد.

جهانیان درباره وضعیت فعالیت آژانس‌های گردشگری تهران در روزهای ایام تعطیل پایتخت نیز تأکید کرد: آژانس‌های گردشگری طبق روال گذشته آماده ارائه خدمت به تهرانی‌ها برای انجام سفرهای تابستانی هستند.  


مجله اینترنتی برترین ها سبک زندگی سلامت دکوراسیون موفقیت کودک

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.