درازترین اتوبوس دنیا + تصویر

قبلاً چینی ها با رونمایی از یک اتوبوس ۸۲ فوتی (۲۵ متری) دارای عنوان بلندترین اتوبوس جهان بودند. اما شهر درسدن با رونمایی از Autotram Extra Grand این عنوان را از چینی ها ربود. اتوبوس آلمان ها ۹۰ فوتی (۳۰ متر) است.

درازترین اتوبوس دنیا

ممتازنیوز : این اتوبوس طویل قابلیت حمل ۲۵۶ نفر را دارد و برای راندن آن نیاز به مدرک یا گواهینامه خاصی نیست، همه آنهایی که راننده اتوبوس هستند، می توانند این اتوبوس ۳۰ متری را برانند. البته این به خاطر وجود سیستم کامپیوتری مخصوصی است که کار چرخیدن اتوبوس را به صورت هوشمند انجام می دهد. یعنی راننده نیاز به انجام کار خاصی برای راندن آن ندارد.

بد نیست بدانید که قیمت تمام شده این اتوبوس از قطار ارزان تر است، شاید در آینده تدابیری برای استفاده بیشتر از آن به جای قطار اتخاذ شود. استفاده از این اتوبوس به نظر جالب می رسد اما تنها نگرانی که سازندگان آن دارند، ترافیکی است که این اتوبوس به خاطر بلند بودنش ایجاد خواهد کرد.

از این حرفها که بگذریم یک مسئله از همه مهمتر است و آن اینکه امیدوارم در این اتوبوس جا برای نشستن من هم پیدا شود، شما را نمی دانم اما من همیشه مجبورم که در اتوبوس سرپا بمانم!

علمولوژی

طبقه بندی: اخبار مهم   |   تعداد بازدید: ۶۷ نفر   |   تاریخ انتشار: دوشنبه ۶ شهریور
آخرین اخبار و جدیدترین مطالب در مورد , اتوبوس, درازترین اتوبوس دنیا


مجله اینترنتی عکس ، دانلود اهنگ ، اس ام اس ، اخبار روز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.