درباره دعوت نشدن به تیم ملی حرفی نمی زنم

یکشنبه ۱۴ آبان۹۱ به نقل از باشگاه خبر نگاران جوان در پورتال خبری ممتاز نیوز انتشار یافته است،

دروازه‌بان سابق پرسپولیس گفت: درباره دعوت نشدن به تیم ملی اظهار نظری نکنم بهتر است. این چیزی است که کی روش خواسته و صلاح دیده در این مقطع وقتی همراه تیم ملی نباشم.

به گزارش تفسیری گروه ورزشیممتازنیوز، علیرضا حقیقی درباره دعوت نشدنش به تیم ملی برای بازی برابر ازبکستان گفت: ترجیح می دهم درباره تیم ملی صحبتی نکنم، دفعه پیش هم تماس های بسیاری با من گرفته شد اما اظهار نظری نکنم بهتر است. این چیزی است که اقای کروش خواسته و صلاح دیده در این مقطع وقتی همراه تیم ملی نباشم، امیدوارم در آینده به تیم ملی برگردم.

وی درباره بازی های اخیر پرسپولیس، اظهار داشت: همه بازی ها و نتیجه پرسپولیس را دنبال می‌کنم و این مدتی که تیم نتیجه مناسبی نمی گرفت، ناراحت بودم. می دانم که فشار بسیاری روی تیم هست و از اینکه در بازی آخر ۶ گل به پیکان زد، خوشحال شدم ولی تعجب نمودم که چرا هواداران کمی حضور داشتند؟

حقیقی ادامه داد: حتی اگر بازی‌ها در وسط هفته انجام شود و تیم پیش از آن نتیجه خوبی هم نگرفته باشد سبب نمی شود که هواداران حضور خود را کمرنگ نمایند. از هواداران می‌خواهم در بازی‌های آینده هم با حضور خودشان سبب دلگرمی پرسپولیسی‌ها باشند. همین طور که دیدیم در این بازی آخر تشویق تماشاگران چه تاثیری روی عملکرد کریم انصاری‌فرد داشت.

در آخر همچنین درباره حضورش در ترکیب تیم رابین کازان، گفت: به سبب مصدومیت از ناحیه انگشت پا قادر به همراهی تیم در بازی پس فردا نمی باشدم، ناخن پایم عفونت نموده به طوری که حتی نمی توانم کفش بپوشم. یک هفته تا ده روز دیگر با رفع مصدومیت به تمرینات باز می‌گردم./مح


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.