درخشان: پتانسیل تیم خیلی بیشتر است

 حمید درخشان در مورد توقف خانگی پرسپولیس برابر گهر گفت: پرسپولیس بازی بدی انجام نداد و بعد از اینکه تیم به گل رسید بازیکنان کمی آرام شدند. پرسپولیس در نیمه دوم شروع خوبی داشت و فرصت‌های خوبی به دست آورد اما نتوانست از آنها بهره ببرد. هر چه به پایان بازی نزدیک شدیم نتوانستیم بازی خوبی انجام دهیم.

وی افزود: بازی ۹۰ دقیقه است و بازیکنان باید در این مدت با انگیزه و نشاط بازی کنند. تیم ما پتانسیل بالایی دارد و می‌تواند خیلی بهتر و روان‌تر بازی کند. بر اثر یک اشتباه پیروزی را از دست دادیم. این اشتباهات در فوتبال پیش می‌آید اما در تیمی مثل پرسپولیس نباید دیگر تکرار شود.

درخشان در مورد تغییراتی که در ترکیب پرسپولیس به وجود آمده بود عنوان کرد: این تغییرات طبق نظر سرمربی بوده است. سرمربی تصمیم می‌گیرد تیم را با چه ترکیبی به میدان بفرستد و در حین بازی چه تعویض‌هایی انجام دهد. این نظر سرمربی است و باید اجازه دهیم او دستش باز باشد و با خیال راحت تفکرات خود را پیاده کند.

وی در پاسخ به این سوال که گفته بود پرسپولیس به دو هفته زمان نیاز دارد و آیا اکنون می‌توان نسبت به تیم انتقاد کرد یا نه گفت: فکر می‌کنم پرسپولیس چون دیر کار را شروع کرد به زمان بیشتری نیاز دارد و دو سه هفته دیگر نیز باید به تیم فرصت داد تا بتواند به هماهنگی لازم برسد.

درخشان در مورد اینکه پرسپولیس در هفته‌های ابتدایی ۴ امتیاز از دست داده و آیا این برای تیمی که مدعی قهرمانی است، مشکل ایجاد نمی‌کند گفت: جبران هر امتیازی که از دست می‌رود بسیار سخت است. تیم نباید به راحتی امتیازات را از دست بدهد و باید با چنگ و دندان امتیازها را حفظ کند. امیدوارم دیگر امتیازات را به راحتی از دست ندهیم.

عضو کمیته فنی باشگاه پرسپولیس در مورد حضور هواداران در این مسابقه گفت: واقعا جای تشکر دارد. امیدوارم این حضور پرتعداد باز هم تکرار شود و در بازی‌های آینده نیز هواداران برای حمایت از تیم به استادیوم بیایند.

 


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.