درخشان : پتانسیل قهرمانی را داریم

۳۰م آذر ،

حمید درخشان پس از پیروزی عصر امروز پنجشنبه تیمش برابر تراکتورسازی ضمن بیان مطلب فوق گفت: با روحیه ای که هواداران به ما داده اند توانستیم تیم قدرتمند تراکتورسازی را در یک بازی سخت شکست دهیم. ما در این دیدار گل بدی خوردیم اما با تلاش زیاد بازیکنان توانستیم نتیجه را جبران کنیم.

وی در همین خصوص افزود: بازیکنان ما در نیمه اول منظم بازی نکردند اما با صحبت هایی که در بین دو نیمه با آنها کردیم در نیمه دوم توانستیم نظم تیمی خوبی به دست آوریم و حتی شانس داشتیم در وقت اضافه با گل مهدوی به برتری رسیده تا کار به ضربات پنالتی کشیده نشود. خوشبختانه این بازی نشان داد که به انسجام تیمی خوبی رسیده ایم.

سرمربی تیم فوتبال داماش در خصوص عملکرد “بوبکرکبه” بازیکن بورکینافاسویی – فرانسوی، تیمش گفت: متاسفانه در فوتبال ایران به جایی اینکه یک بازیکن خارجی تازه وارد کمک کند تا با شرایط تیم وفق پیدا کند می خواهند همه چیز را بر گردن او بیاندازند، مطمئن باشید این بازیکن جای خود را در تیم پیدا خواهد کرد و این موضوع فقط نیاز به گذشت زمان دارد.

درخشان در خصوص دیدار بعدی این تیم در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی مقابل فجرسپاسی تاکید کرد: فجر تیم دونده ای است که بازی کردن مقابل این تیم برای هر تیمی از جمله داماش سخت است امیدوارم در مرحله بعد قرعه به نام تیم ما درآمده و ما میزبان بازی باشیم هر چند که اگر در شیراز هم بازی کنیم تیم فجر را از پیش رو بر می داریم.

سرمربی تیم فوتبال داماش در خاتمه تاکید کرد: مطمئن باشید داماش پتانسیل قهرمانی در رقابت های جام حذفی را دارد.

دیدار تیم های فوتبال داماش گیلان و تراکتورسازی تبریز در مرحله یک هشتم نهایی رقابت های جام حذفی عصر امروز پنجشنبه در رشت برگزار شد که تیم داماش موفق شد در ضربات پنالتی ۵ بر ۴ به پیروزی برسد.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.