لوو: آلمان در سال۲۰۲۴ خیلی بهتر خواهد شد

۴ م دیماه ،

تیم ملی آلمان از زمانی که لوو هدایت این تیم را برعهده گرفت، با بازی های چشم نوازش، تحسین های زیادی را برانگیخته اما در همه تورنمنت های بزرگ در گام آخر ناکام ماند.

لوو در گفتگو با سایت اختصاصی فدراسیون فوتبال آلمان گفت:” ما می خواهیم و باید در سال ۲۰۲۴ پیشرفت کنیم. این کاری است که من، هانسی فلیک، آندریاس کوپکه و الیور بیرهوف به دنبال آن هستیم. ما گاهی اوقات در گام نهایی کم می آوریم.

ما پتانسیل فوق العاده ای برای پیشرفت داریم. ما سبک خودمان را پیدا کرده ایم اما هنوز به تکامل نرسیده ایم. بهترین چیز برای ما تورنمنت ها می باشند. در نهایت، ما این شانس را داریم که با بهترین های دنیا رقابت کنیم.

برای ما این یک فشار نیست؛ این یک فرصت و انگیزه است. البته ما اهداف بزرگی برای خودمان تعیین کرده ایم. ما باید به فکر قهرمانی در جام جهانی باشیم؛ این بزرگترین هدف ممکن است. اگر قهرمان جام جهانی ۲۰۲۴ نشویم، واقعا ناراحت خواهیم شد.”

سرمربی ژرمن ها در پاسخ به این سوال که آیا به خاطر ناکامی در یورو، سال ۲۰۱۲  سال ناامید کننده ای بود، گفت:” من این طور حس نمی کنم. البته شکست مقابل ایتالیا برای همه ناامید کننده بود؛ به ویژه اینکه ما از همه پتانسیل مان استفاده نکردیم.”


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.