سانتوس:یونان نیمه دوم تمرکزش را از دست داد

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت یوفا، فرناندو سانتوس پس از باخت ۴ بر ۲ از آلمان در مرحله یک چهارم نهایی یورو ۲۰۱۲ اظهار داشت: به آلمان ها بابت این برد تبریک می گویم. آنها خیلی خوب و منظم بازی کردند و شایسته کسب پیروزی نشان دادند. همچنین به بازیکنانم با وجود این شکست تبریک می گویم هر چند که نتوانستند مقابل آلمان خواسته‌ام را برآورده کنند، اما در مجموع عملکرد خوبی از خود در بورو ۲۰۱۲ از خودشان نشان دادند.

وی در مورد تیم رقیب اظهار داشت:‌ آلمان همان‌گونه که پیش تر نیز گفتم خیلی خوب بود. بسیار خوب مالکیت توپ و زمین را در اختیار داشت. از این رو صاحب موقعیت ‌های مهمی برای گلزنی شد. با توجه به سیستم دفاعی ما، رویارویی با چنین حریفی امری دشوار بود. به خصوص که بین دو نیمه به شاگردانم گفتم تمرکزشان را از دست ندهند و اشتباه هم نکنند.

سانتوس که در کنفرانس مطبوعاتی با خبرنگاران سخن می گفت، افزود: تحت تاثیر این توصیه‌ها بازیکنانم حتی ابتدای نیمه دوم هم خیلی خوب به گل تساوی رسیدند، اما بعد از آن که ژرمن‌ها گل دوم خود را زدند و بعد سریع گل های سوم و چهارم نیز زده شد، ایجاد تمرکز برای تیم یونان بسیار سخت بود که بتواند به بازی برگردد. با این حال بازهم به بازیکنانم تبریک می گویم که نهایت تلاش خود را کردند.

وی در پاسخ این سئوال که غیبت اجباری کاراگونیس، کاپیتان ۲ اخطاره یونان تا چه حد روی عملکرد تیمش در این بازی تاثیر منفی گذاشت، نیز بیان کرد: مشخص است که غیبت او به تیم لطمه زد. به خصوص تجربه و تفکرش می توانست به تیم خیلی کمک کند. ما در کل از نبود او آسیب دیدیم.

مربی یونان همچنین در مورد ۴ تغییر در ترکیب تیم آلمان نسبت به دیدارهای قبلی این تیم گفت: من انتظار چنین تغییراتی را در تیم حریف داشتم و از صبح روز بازی چیزهای از اردوی آنها شنیده بودم. فکر می کنم یواخیم لو این کار را کرد تا با فرستادن بازیکنان تازه نفس تیمش را به تحرک و تلاش بیشتری مقابل ما وادار کند. با توجه به این نکته که دست او برای انتخاب نفرات باز بود و نیروهای جایگزین مثل کلوزه همانند گومس تجربه کافی برای حضور در ترکیب داشتند، برنامه ‌های آنان بدون خللی در زمین مقابل ما اجرا شد.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.