پیروزی چک مقابل یونان/ چکی‌ها امیدوار شدند، یونانی‌ها در آستانه حذف

خبرگزاری آریا – تیم فوتبال چک در دور دوم مرحله گروهی جام ملت‌های اروپا از گروه اول مقابل یونان به برتری رسید.
به گزارش خبرگزاری آریا ، دیدار تیم‌های فوتبال چک و یونان از دور دوم مرحله گروهی جام ملت‌های اروپا در گروه اول در ورزشگاه مونیسیپال ورسلاو لهستان با قضاوت استون لانوی فرانسوی ساعت ۲۰:۳۰ به وقت ایران برگزار شد.
در این دیدار چکی‌ها خیلی زود در دقایق ۳ و ۶ با گلزنی ژیراسک و پیلار از یونان پیش افتادند و این نتیجه تا پایان نیمه اول هراه بود.
اتفاق مهم نیمه اول بازی آسیب‌دیدن دروازه یونان چالکیاس بود که در ادامه در دقیقه ۲۳ سیفاکیس جای وی را در زمین گرفت.
در نیمه دوم یونانی‌ها موفق شدند توسط گکاس در دقیقه ۵۳ یکی از گل‌های خورده را جبران کنند اما در ادامه نتوانستند نتیجه را به تساوی بکشانند و شکست را پذیرا شدند. 
با این نتیجه چک که در دیدار رفت مقابل روسیه متحمل شکست سنگین ۴ بر یک شده بود ۳ امتیاز ارزشمند بدست آورد و یونانی‌ها نیز که مقابل لهستان به تساوی یک بر یک رسیده بودند با همان یک امتیاز به قعر جدول گروه اول سقوط کردند تا شرایط برای این تیم بحرانی شود.

ترکیب دو تیم:

یونان:
چالکیاس (سیفاکیس ۲۳)، توریسیدیس، پاپادوپولوس، کاستورانیس، هولباس، کاراگونیس، مانیاتیس، فوتاکیس (گکاس ۴۶)، فورتونیس (میتوروگلو ۷۱)، ساماراس، سالپینگیدیس

جمهوری چک:
چک، لیمبرسکی، کادلچ، سیوک، گبرسیلاسی، پلاسیل، هوبشمن، پیلار، روسیچکی (کولار ۴۶) ( پاجتورال ۹۰)، جیراسیک، باروش (پخارت ۶۴)

دیگر دیدار این گروه میان لهستان میزبان پیکارها و روسیه ساعت ۲۳:۱۵ به وقت ایران برگزار می‌شود.


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.