درخواست شورای هماهنگی جبهه اصلاحات از وزارت کشور برای برگزاری همایش اصلاح‌طلبان

۲۷م آذر ،

یک عضو شورای هماهنگی جبهه اصلاحات از تقدیم نامه برگزاری همایش اصلاح‌طلبان در اواخر دی‌ماه به مسئولان وزارت کشور خبر داد.

علی‌محمد حاضری دربارهٔ جلسه روز قبل شورای هماهنگی جبهه اصلاحات اظهار کرد: کمیته سیاسی شورای هماهنگی جبهه اصلاحات گزارش تفصیلی اقدامات خود در جهت برگزاری همایش هم‌اندیشی اصلاح‌طلبان که برای اواخر دی‌ماه برنامه‌ریزی شده است، ارائه کرد.

وی افزود: قرار شد در اولین فرصت جهت هماهنگی با مسئولان وزارت کشور در این زمینه رایزنی شود و به همین منظور نامه شورای هماهنگی جبهه اصلاحات به مسئولان ذی‌ربط تقدیم شده است.

حاضری همچنین گفت: در جلسه روز قبل شورای هماهنگی جبهه اصلاحات، بعضی مواضع سست و غیرمنطبق با موازین قانونی و منطقی که از سوی بعضی چهره‌های منتسب به نهادهایی که موظف به اتخاذ مواضع فراجناحی می باشند ابراز شده بود، مورد نقد قرار گرفت. همچنین از حریت، انصاف و اصولگرایی خردمندانه جناب آقای مطهری که طی نامه اخیرشان خطاب به آقای جنتی ابزار شده بود، تقدیر شد.

عضو شورای هماهنگی جبهه اصلاحات با اشاره به بعضی از دیدارهای اعضای این شورا با گروه‌های مختلف سیاسی اظهار کرد: در دیداری که نمایندگان بعضی گروه‌های ائتلافی با حزب مردم‌سالاری، با دبیر شورای هماهنگی جبهه اصلاحات داشتند، بر ضرورت اجماع مجموعه بزرگ جریان نیروهای اصلاح‌طلب کشور تاکید شد و قرار شد همه نیروها مراقب دسیسه‌ها و فتنه‌های که برای ایجاد شکاف در میان اصلاح‌طبان انجام می‌شود، باشند.

حاضری ادامه داد: در این نشست همچنین بر این مطلب که همه نیروهای جریان اصلاحات بر ایفای نقش محوری و هدایت نیروهای اصلاح‌طلب توسط آقای خاتمی اتفاق نظر دارند، تاکید شد.

/۲۷۲۷

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.