درخواست ماه عسل از احمدی‌نژاد

ممتاز نیوز، شب گذشته در چهاردهمین روز از ماه مبارک رمضان ویژه برنامه ماه عسل که در لحظات عرفانی افطار مهمان خانه‌های روزه‌داران است با اجرای سید علی‌ضیاء از شبکه سه سیما به روی آنتن رفت و بعد از وله‌ای در مضمون صاحب‌الزمان(عج) تیتراژ آغازین برنامه با صدای “بنیامین بهادری” به مانند روزهای قبل نواخته شد و مجری برنامه گفت: چقدر خوشحالم که شما بینندگان را می‌بینم و به طور کامل امروز حالم خوب است.

“دکتر محمدرضا اسپرورین”(خیر مدرسه‌ساز)، حمزه بیاتی آغداش (خیر مدرسه‌ساز)، حبیب شریفی(معلم) از مهمانان شب گذشته برنامه ماه عسل بودند.

دکتر محمدرضا اسپرورین (خیرمدرسه ساز) با حضور در این برنامه گفت: پس از تحصیل در خارج از کشور به ایران بازگشتم وی در پاسخ به این سوال که چرا پس از تحصیل به ایران بازگشتید عنوان کرد: صفا و صمیمیت و مهربانی در هیچ جای دنیا نیست و همین که مردم در پای برنامه شما اشک می‌ریزند یک دنیا ارزش دارد.

وی ادامه داد: من در دانشگاه دولتی به تحصیل پرداختم و با بهره‌مندی از امکانات و مالیات این مردم و کشور پزشک شدم پس باید این امکانات را در کشور خود خرج کنم.

اسپرورین تصریح کرد: حدود ۲۰ سال پیش من طرح پزشکی خود را در روستای سیستان و بلوچستان از امکانات آب و برق بی‌بهره بودند، گذراندم و از حقوق طرح خود که ماهیانه ۱۹ هزار تومان می‌گرفتم درروستای آشار مدرسه ساختم.

وی افزود: ارزش پول آن موقع طوری بود که پیکان ۹۰ هزار تومان بود و در پاسخ مجری که می‌توانستی در آن زمان به جای مدرسه‌سازی پیکان بخری، بیان کرد: اگر در آن زمان پیکان خریده بودم آن پیکان الان فرسوده شده بود ولی مدرسه هنوز هست ما ایرانی هستیم و وظیفمون کمک و خدمت به کشور است.

حمزه بیاتی آغداش(خیر مدرسه ساز) در ادامه گفت:‌ پسر ۱۶ سالم در راه مدرسه که بیرون از روستای آغداش بود تصادف کرد و بعد از فوت وی ۶۰ میلیون دیه گرفتم که آن ۶۰ میلیون را در همان روستای آغداش مدرسه ساختم.

وی ادامه داد: فرزند بزرگم دارای بیماری تالاسمی ماژور است و به دلیل بیماری و سواد کم او هنوز شغلی ندارد و همچنین هزینه‌های درمان او بسیار بالاست.

دکتر محمدرضا اسپرورین در همان برنامه اعلام کرد که هزینه‌های درمان پسر او را تقبل خواهد کرد.

و همچنین مدیر بانک قوامین در برنامه اعلام کرد پسر او را به صورت نیروی قراردادی در یکی از شعب بانک قوامین استخدام خواهد کرد.

مجری برنامه گفت: امیدوارم این روحیه خیری در هموطنان همه گیر شود.

درادامه حمزه بیاتی آغداش خطاب به علی ضیاء عنوان کرد ” که راه روستای آغداش برای رفت و آمد مشکل دارد” و ضیاء گفت””این مشکل را باید به محمود احمدی‌نژاد در میان بگذارید”، و مجری خطاب به محمود احمدی نژاد گفت: “لطفاً مشکلات کشور را حل کنید.”

ماه عسل برنامه‌ای است که در ایام ماه مبارک رمضان هر شب ساعت ۱۹:۱۵ از شبکه سه سیما با اجرای سید علی ضیاء و مجید یوسفی پخش می‌شود.


۵۹۸٫ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.