دردآورترین دستکش‌های دنیا +عکس

۲۸اردیبهشت،

“سرولی رچت” طراح مشهور استرالیایی به تازگی دستکشی طراحی کرده است که به هیچ عنوان نمی توان از آن ها استفاده کرد و در عین حال قیمتی سرسام آور دارند.

ممتازنیوز: همیشه مردم به دنیال نرم ترین دستکش ها می باشند تا بتواند دستشان را خوب گرم و در عین حال راحت نگه دارد به همین سبب حاضرند به هر قیمتی بهترین دستکش ها را خریداری کنند.

بر خلاف همه توصیف هایی که در مورد راحتی دستکش کردیم یک طراح استرالیایی دستکشی بسیار عجیب را ساخته است که به نظر میرسد دردناکترین دستکش دنیا باشد چرا که هزاران دندانه تیز داخل آن قرار دارد. 

“سرولی رچت” دستکش های تازه خود را با استفاده از چرم کوسه ساخته است که از خارج بسیار زیبا و جذاب می باشند اما به محض آنکه وارد دست می شوند دردی فراموش نشدنی را ایجاد می کنند چرا که داخل این دستکش هزاران تیغ بسیار ریز وجود دارد. 

این دستکش با همه دردی که دارد دست را نیز نابود می کند و در عین حال قیمتی باورنکردنی نزدیک به ۱۰۰۰ دلار دارد. طراح آن می گوید این دستکشی است که بعد از دست کردن از درد حتی می خواهید دستتان را قطع کنید.

او این روزها این دستکش های دردناک را برای فروش قرار داده است اما به نظر نمی رسد کسی قصد خرید همچنین دستکش های عجیبی را داشته باشد مگر آنکه واقعا از دست خودش ناراضی شده باشد که این دستکش را به دست کند.

منبع:باشگاه خبرنگاران


باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.