دردسرهای فتح الله زاده ؛ کانون صرافان به دنبال صراف متواری

۳۰م دیماه ،

دردسرهای فتح الله زاده ؛ کانون صرافان به دنبال صراف متواری

اخبار باشگاه استقلال : فوتبال آنلاین : علی فتح الله زاده عنوان کرد صرافی که قرار بوده این پول را به حساب رینالدو بریزد متواری شده و به دروغ و مدرک تقلبی به باشگاه استقلال اعلام کرده این پول را پرداخت کرده است.

به گزارش فوتبال آنلاین شکایت دوباره رینالدو هافبک پرویی و سابق این تیم از باشگاه استقلال بابت پرداخت نشدن مطلباتش سبب شده تا پای فیفا به این پرونده باز و باشگاه استقلال با اخطار کمیته انضباطی فیفا روبرو شود و تهدید به کسر ۶ امتیاز شود.

در همین راستا علی فتح الله زاده عنوان کرد صرافی که قرار بوده این پول را به حساب رینالدو بریزد متواری شده و به دروغ و مدرک تقلبی به باشگاه استقلال اعلام کرده این پول را پرداخت کرده است.

در همین زمینه پایگاه اینترنتی باشگاه استقلال نوشت؛ کانون صرافان ایرانیان با ارسال نامه ای به باشگاه استقلال تاکید کرد موضوع صراف متواری شده که باشگاه استقلال بدهی هافبک پرویی سابق آبی پوشان را به وی پرداخت کرده بود پیگیری خواهد کرد. در این نامه که به امضا احمد لواسانی،دبیر کل این کانون رسیده آمده است که کانون صرافان ایرانیان،مسئله متواری شدن این صراف و بلوکه شدن پول باشگاه استقلال را تا حصول نتیجه پیگیری خواهد کرد.

گفتنی است،باشگاه استقلال ابتدا ۸۰ هزار دلار از مطالبات رینالدو را به وی پرداخت کرد و سپس در مرحله دوم مبلغ ۱۰۰ هزار دلار دیگر را به این مساله تخصیص داد اما در نهایت صرافی که قرار بود این انتقال وجه را انجام بدهد،متواری شده است.


FootballOnline.ir
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.