دردهای بدن را متلاشی کنید

۱۶اردیبهشت،

بدن درد را همیشه باید جدی گرفت حتی زمانی که می دانید دردهای گذری به سراغ شما آمده است باید در نظر داشته باشید که آن ها نشانه هایی از مشکلات مختلف بدن می باشند.

به گزارش گروه خواندنی های مشرق، درد عاملی است که نشان می دهد بخشی از بدن دچار مشکل شده است. به گونه ای دیگر می توانیم بگوییم هنگامی که دردی در بدن احساس می گردد شما متوجه خواهید شد که یک بخش از بدن به درستی رفتار نمی کند پس باید این درد را تسکین دهید و سپس به دنبال سبب آن باشید.

برای آنکه دردهای بردن را تسکین دهید نیازی نیست از راه های بسیار دشوار کمک بگیرید بسیار راحت هم می توان تمامی مشکلات ا رفع کرد.

** استراحت دادن به عضله ها اولین کاری است که می توانید انجام دهید که برای انجام آن باید این نکته را در نظر داشته باشید که بهتر است روی تختی دراز کشیده و تکان نخورید. تکان های اضافه می تواند بدن را دچار مشکلاتی متفاوت کند.

** یخ اولین راه برای از بین بردن دردهای موضعی است. اگر دقت کرده باشید در زمین های ورزشی هنگامی که فردی مصدوم می گردد کیسه های یخ را روی پای او میگذارند تا کمی تسکین پیدا کند. هرگاه درد شدیدی در بدن شما به طور ناگهانی آغاز شد می توانید از کیسه یخ تنها در محل آسیب دیده استفاده کنید.

** اگر درد در تمام بدنتان وجود دارد و حس می کنید استخوان ها درد می کنند اصلا به فکر یخ یا هوای سرد نباشد بلکه برعکس لباس های گرم پوشیده و تا می توانید هوا را گرم کنید. گرما بسیاری از دردهای استخوانی و عمقی بدن را از بین می برد.

** استفاده از مواد شیمیایی و پمادها نیز می تواند برای درمان دردها مفید باشد اما دقت داشته باشید که نباید از این مواد به مقدار بسیار استفاده کنید چرا که هیچگاه اصتفاده از قرص های مسکن پیشنهاد نشده است. همچنین ماندن پمادها روی پوست نیز می تواند به آن آسیب وارد کند.

باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.