دردهای شانه را ضربه فنی کنید

۱۲خردادماه،

مزایایی پیشگیری بر هیچکس پوشیده نیست و هر کسی می داند برای فرار از بیماری ها بهتر است از پیشگیری آغاز کرد. برای پیشگیری دردهای شانه نیز راه هایی تا به حال پیشنهاد شده است که بهتر است با آن ها آشنا شوید.

به گزارش گروه خواندنی های مشرق، درد هیچگاه نمی تواند نشانه خوبی برای بدن باشد چرا که خبر از مشکلی در سیستم های داخلی خواهد داد پس باید به این الارم ها گوش کنیم تا دچار مشکلات بزرگتری نشویم. برای پیشگیری از دردهای شانه راه های مختلفی وجود دارد که همیشه باید در یاد داشته باشید:

** حالت بدن در پیشگیری از  هر دردی بسیار مهم است پس همیشه بهترین حالت را برای ایستادن یا نشستن انتخاب کنید. شانه ها باید صاف و بدون همیدگی باشند. قوز کردن مهمترین عاملی است که مفصل های شانه را سریعا از بین می برد.

** کار با رایانه می تواند عامل دیگری برای دردهای شانه و دست باشند. همیشه رایانه خود را به گونه ای قرار دهید که دست های شما در حالتی راحت و مسلط به صفحه کیبورد و موس باشد. همچنین بهتر است آرنج ها کی رو به خارج خم باشند.

** نرمش برای اشخاصی که روزانه با رایانه به مدت بسیاری کار می کنند بسیار لازم است. این اشخاص باید دقت داشته باشند که هر نیم ساعت نرمش و استراحت لازم است. دست ها خود را از طرفین بکشید تا خستگی از آن ها خارج شود. یک نرمش ساده برای شانه ها قرار دادن پیشانی روی بازو است که شانه را در وضعیت مطلوب خود قرار میدهد.

** در صورتی که می خواهید ورزش های سنگین انجام دهید حتما نرمش و گرم کردن بدن را در یاد داشته باشید چرا که گرم نکردن بدن می تواند سبب گرفتگی عضلات و دردهای شدید در قسمت شانه شما شود.

** هر گاه احساس کردید درد شدیدی شانه های شما را فرا کرفته است سریعا از آن کار دست کشیده و با بسیار شدن درد سریعا به فیزیوتراپ مراجعه نمایید. دردهای شدید می توانند نشانه هایی از پارگی عضلات و مشکلات جدی باشند.


مشرق
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.