درسی که مدیران باید از حقوق رئیس سازمان تامین اجتماعی بگیرند

معاون درمان سازمان تامین اجتماعی کشور گفت: رئیس این سازمان نیمی از حقوق تعیین شده را دریافت کرده و نیم دیگر آن را به حساب سازمان تامین اجتماعی واریز می کند.

علی همتی در مراسم افتتاح دستگاه دیجیتال رادیولوژی و دستگاه C_Ram اتاق عمل بیمارستان فارابی مشهد، همزمان با هفته تامین اجتماعی افزود: حقوق تعیین شده، برای دکتر ‘نوربخش’ رئیس سازمان تامین اجتماعی کشور از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، ۱۳۰ میلیون ریال است که ایشان ۶۵ میلیون ریال آن را برداشت می کند.

 

به گفته وی، دکتر نوربخش که پزشک فوق تخصص ارتوپدی است، با این نگرش که بسیاری از افراد مراجعه کننده به مراکز درمانی تامین اجتماعی از حداقل حقوق و کمتر از ۱۰ میلیون ریال برخوردارند، حاضر به دریافت نیمی از حقوق خود نیست و آن را به حساب دولت برمی گرداند.

 

همتی اظهار کرد: سازمان تامین اجتماعی کشور در دوره مدیریت جدید، فعالیتش را با شعار پاکدستی و پاسخگویی آغاز کرد و اکنون شاهد به ثمر نشستن این شعار هستیم.

 

وی گفت: بازرسی ها و بررسی های انجام شده نشان می دهد سازمان تامین اجتماعی بهترین عملکرد را در پرداختی به مدیرانش در طول سه سال گذشته داشته و حتی یک مورد پرداخت غیر متعارف نیز در این سازمان گزارش نشده است.

 

وی افزود: این در حالی است که سازمان تامین اجتماعی طی ۱۰ سال گذشته با بحران های مختلف مالی، هویتی و اجتماعی روبرو بوده و در هشت سال شاهد تغییر هشت مدیر عالی رتبه آن که هیچ سنخیتی با این سازمان نداشته بوده ایم.

 

معاون درمان سازمان تامین اجتماعی کشور گفت: تا پایان امسال تمام سیستم های رادیولوژی و تشخیصی مراکز درمانی تامین اجتماعی کشور، دیجیتالی خواهد شد و سیستم پکس (PACS) یا امکان برخورداری از عکس های رادیوگرافی به وسیله موبایل توسط پزشکان نیز استقرار خواهد یافت.

 

وی اظهار کرد: در سال جاری ۵۰۰ میلیارد ریال برای دیجیتالی کردن سیستم های تشخیصی نظیر رادیوگرافی و ماموگرافی در مراکز درمانی تامین اجتماعی کشور اختصاص یافته است.

 

همتی افزود: استان خراسان رضوی در استقرار سیستم پکس و دیجیتالی کردن سیستم های تشخیصی و رادیولوژی در کشور پیشرو است.

 

۲۲تا ۲۸ تیرماه هفته تامین اجتماعی نامگذاری شده است.

باز نشر: اخبار ایران و جهان ممتاز نیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.