دریا، جان نوعروس و همسرش را گرفت

حادثه > داخلی– گروه حوادث:
جوان تازه داماد وقتی همسرش را گرفتار امواج دریا دید، برای کمک به او دست به‌کار شد اما دریا هر دوی آنها را به کام مرگ برد.

چند روز پیش سه دختر جوان اهل شهرستان سیریک در استان هرمزگان تصمیم گرفتند ساعاتی را برای تفریح به کنار دریا بروند. شریفه و خواهرش هاجر به همراه دوستشان محبوبه به راه افتادند و لحظاتی بعد وقتی به نزدیکی دریا رسیدند، تصمیم گرفتند وارد آب شوند. گرمای هوا، باعث شد که آنها بیشتر و بیشتر در دریا جلو بروند اما در همین هنگام محبوبه متوجه شد محلی که آنها برای تفریح انتخاب کرده‌اند، پر از چاله و گودال است و احتمال دارد که آنها در داخل این گودال‌ها گرفتار شوند.

به همین دلیل کمی عقب‌تر رفت و با فریاد از دو خواهر جوان خواست که هرچه زودتر خودشان را به ساحل برسانند. شریفه وقتی متوجه ماجرا شد، به سرعت به ساحل برگشت اما خواهرش هاجر از آنها فاصله زیادی گرفته بود و ممکن بود برایش اتفاق شومی رخ دهد. شریفه با همه توانی که داشت خواهرش را صدا زد و در همین هنگام متوجه شد که هاجر گرفتار یکی از گودال‌های کف دریا شده و در آب دست و پا می‌زند.

او به دریا زد تا خودش را به خواهرش برساند اما امواج دریا اجازه پیشروی را از او گرفته بودند. دختر جوان به سرعت با برادرش و همسر هاجر تماس گرفت و از آنها درخواست کمک کرد. لحظاتی بعد حسین، ۲۳ساله که به تازگی با هاجر عقد کرده و قرار بود به‌زودی با هم ازدواج کنند از راه رسید و با دیدن همسرش که در آب دست و پا می‌زد، وارد آب شد تا خودش را به او برساند. او سراسیمه در دریا پیش می‌رفت، غافل از اینکه حادثه شومی در کمینش نشسته است. مرد جوان وقتی به نزدیکی همسرش رسید، ناگهان به داخل یکی از گودال‌ها سقوط کرد و گرفتار امواج شد.

درحالی‌که زوج جوان سعی می‌کردند خودشان را از دریا نجات دهند، شریفه و محبوبه که در ساحل حضور داشتند فریاد زنان از مردم کمک می‌خواستند. همان هنگام برادر هاجر سر رسید و با دیدن خواهر و دامادشان وارد آب شد. او وقتی به زوج جوان رسید که کار از کار گذشته بود و هاجر و حسین به‌دلیل خفگی جانشان را از دست داده بودند.

دقایقی بعد، اجساد این زوج جوان با کمک رهگذرانی که برای کمک به محل حادثه شتافته بودند از دریا بیرون کشیده شد و این در حالی بود که تلاش برای احیای آنها فایده‌ای نداشت و زوج جوان جانشان را از دست داده بودند. براساس این گزارش، مرگ زوج جوان در آب‌های خلیج‌فارس در حالی رخ داد که سه سال پیش نیز برادر حسین (جوان تازه داماد) در همان محل بر اثر گرفتار شدن در گودال‌های کف دریا جانش را از دست داده بود.


RSS

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.