دریافت مشکل کل والیبال ایران است نه فقط کاله / گنبدیها ریسکی کار کردند

۱۰م آذر ،

سر مربی تیم والیبال کاله آمل اظهار داشت: خوشبختانه با این برد مقابل گنبد، تیم تا حدودی از بحران خارج شد ما بازی سخت و حساسی را مقابل تیم گنبد به اجرا گذاشتیم.

به گزارش خبرنگار ورزشیممتازنیوز، تیم والیبال کاله آمل در طول هفته های ششم، هفتم و هشتم شکست های سنگینی را مقابل حریفان خود کسب کرد و این امر آنها را تا حدودی از حضور در جمع صدرنشینان دور کرد و سبب شد تا بهروز عطایی از سرمربیگری تیم استعفا دهد اما وساطت مسئولان باشگاه و بازیکنان مانع از این کار شد.

این تیم در هفته نهم مسابقات لیگ برتر توانست با غلبه بر تیم گنبد و کسب سه امتیاز کامل بازی اعتماد به نفس و روحیه خودباوری از دست رفته اش را به طور مجدد باز پس گیر در خود را برای ادامه مسیر آماده کند.

بهروز عطایی سر مربی تیم والیبال کاله آمل در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: خوشبختانه با این برد تیم تا حدودی از بحران خارج شد ما بازی سخت و حساسی را مقابل تیم گنبد به اجرا گذاشتیم.

وی تصریح کرد: به خاطر سه شکست قبلی و ارائه بازی های ضعیف در هفته های قبل اذهان شاگردانم درگیر این نتایج بود و نیاز مبرمی به برد در این دیدار داشتیم که خوشبختانه این امر میسر شد.

سر مربی تیم والیبال کاله آمل در ادامه یادآور شد: ما ست اول بازی مقابل گنبد را واگذار کردیم این امر فشار روحی حاکم بر تیم کاله و بازیکنان را مضاعف کرد اما خوشبختانه توانستند به خوبی با آن کنار بیایند و در سه ست بعدی نتیجه را به نفع خود خاتمه دهند.

عطایی گفت: به طور کلی من از عملکرد شاگردانم در این دیدار با توجه به شرایط موجود راضی هستم، در دیدار مقابل تیم بازرگانی جواهری گنبد از ست دوم ما پنج الی شش پوئن از حریف جلو بودیم آنها یک بازی با ریسک بالا را مقابل ما به نمایش گذاشتند و این موضوع کیفیت بازی را تا حد قابل توجهی ارتقا داد.

وی تصریح کرد: گنبدیها مقابل ما بسیار نترس و جنگنده ظاهر شدند اما پختگی و تجربه شاگردانم در پوئن های حساس به ما کمک بزرگی کرده و سبب بردمان شده به طور کلی در هفته نهم تیم کاله آمل یک بازی مقبول و ایده آل را به نمایش گذاشت و من از کار شاگردانم راضی هستم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا آملی ها با مشکل دریافت در طول مسابقات لیگ مواجه می باشند؟ گفت: به طور کلی مشکل دریافت یکی از نقاط ضعف والیبال ایران محسوب می گردد این موضوع فقط خاص تیم کاله نیست. در صورتی که ما از نظر دریافت لیگ برتر احساس ضعف نمی کنیم./مح


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.