در بیست و یکمین کنگره جراحان ارتوپدی

فروردین ۱۴۰۳

جدیدترین فنون در حیطه درمان بیماری های ارتوپدی در بیست و یکمین کنگره انجمن جراحان ارتوپدی که ۲۲ تا ۲۶ مهر ماه در سالن همایش های بین المللی برج میلاد برگزار می شود به شرکت کنندگان ارائه خواهد شد.

دکتر حمیدرضا اصلانی، دبیر بیست و یکمین کنگره سالانه انجمن جراحان ارتوپدی با بیان اینکه این گردهمایی و پذیرایی  حضور ۱۹ مهمان و سخنرانی برجسته خارج از کشور است، به خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران گفت: جراحی لگن و مفصل ران، جراحی زانو و آ‌رتووسکوپی آسیب های ورزشی، جراحی ستون فقرات، جراحی دست جراحی شانه و آرنج و ارتوپدی اطفال از جمله مباحث مورد بحث در این کنگره است.

وی افزود: مسائل صنفی و قانونی پزشکان جراحی ارتوپد در این کنگره مورد توجه قرار خواهد گرفت و شش سمپوزیوم با موضوعاتی نظیر سائیدگی مفصل ران، پا و مچ پا، شانه، شکستگی های دست و شکستگی های لگن در کنار برنامه علمی کنگره برگزار می شود.

وی، زمان برگزاری کنگره را ۲۲ تا ۲۶ مهر ماه مصادف با ۱۴ تا ۱۸ اکتبر سال جاری عنوان کرد و خاطرنشان ساخت: این کنگره به همت انجمن علمی جراحان ارتوپدی در سالن همایش های بین المللی برج میلاد تهران برگزار می گردد./ع۲


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.