کنگره سراسری انجمن جراحان ارتوپدی ایران برگزار می‌شود

پنجشنبه ۵ مرداد – ۱۲:۴۶:۵۱ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس

۲۴ تا ۲۸ مهر ماه؛

بزرگنمایی:  

خبرگزای آریا- بیستمین کنگره سالانه انجمن جراحان ارتوپدی ایران با هدف معرفی جدیدترین روش‌ها و دستاوردهای علم ارتوپدی از بیست وچهارم تا بیست وهشتم مهر ماه امسال در مرکز همایش‌های برج میلاد برگزار می‌شود.
به گزارش خبرگزاری ممتاز، محمد رازی بروز رسانی اطلاعات علمی متخصصان ارتوپدی کشور را هدف اساسی برگزاری کنگره پیش‌رو معرفی و تصریح کرد: در این کنگره به بررسی مسایل نوین ارتوپدی و توجه به پیشگیری از بیماری‌های مفاصل پرداخته می‌شود.
دبیر بیستمین کنگره سالانه انجمن جراحان ارتوپدی افزود: این کنگره با حضور متخصصان ارتوپدی و گروه‌های مختلف فوق تخصصی نظیر زانو، دست، شانه، ستون فقرات و هیپ از سراسر کشور و نیز مهمانانی از کشورهای خارجی برگزار می‌شود.
رییس انجمن جراحی زانو و آرتروسکوپی با بیان اینکه مطالب روز ارتوپدی از جنبه‌های عمومی و تخصصی مورد بررسی قرار می‌گیرند، گفت: روش‌های درمانی جدید برای التیام نسوج در بیماری‌های عضلانی و استخوانی و روش‌های جراحی کم تهاجمی از جمله مباحث مورد توجه در برگزاری کنگره خواهند بود.
وی در پایان با اشاره به اینکه فراخوان ارسال مقالات برای کنگره چندی پیش اعلام شده است، از تمدید مهلت ارسال مقالات تا دو هفته آینده خبر داد و گفت: پیش‌بینی می‌شود بیش از ۱۰۰ مقاله برای ارائه در کنگره سالانه انجمن جراحان ارتوپدی به دبیرخانه برسد.
علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت اینترنتی www.anjoman@iranoa.org و یا با شماره تلفن ۸۸۹۹۳۹۳۴ تماس حاصل فرمایند.
 

کد خبر: ۲۰۱۲۰۷۲۶۱۲۴۶۵۱۳۲۸


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.