در حق جهان پهلوان تختی جفا شد

۲۳اردیبهشت،

رئیس انستیو بین المللی کشتی کشورمان گفت: سطح مسابقات بین المللی جام جهان پهلوان تختی امسال از هر نظر پایین بود.

سید جواد رفوگر در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ضمن بیان این مطلب افزود: برگزاری مسابقاتی که تماشاگر چندانی از آن استقبال نکند و کشتی گیران شاخص در آن حضور نداشته باشند آن هم با نام تختی واقعاً جفا در حق این پهلوان ارزنده کشورمان است.
 
وی ادامه داد: در مسابقات جام جهان پهلوان تختی امسال چهار کشور خارجی حضور داشتند که در این تیم ها نام کشتی گیران شاخصی به چشم نمی خورد و در واقع رقابتها یک جنگ داخلی بود.
 
رفوگر تصریح کرد: باید از ماههای قبل فعالیت های بین المللی بیشتری را در دستور کار قرار می دادیم و با تبلیغات گسترده جامی در حد نام و جایگاه پهلوان غلامرضا تختی برگزار می کردیم.
 
وی با بیان این که حیثیت پهلوان تختی زیر سوال رفت اضافه کرد:ما یک تورنمت بین المللی خوب و معتبر در کشور داریم که متأسفانه خودمان  به آن اهمیت نمی دهیم و به جای آن که این مسابقات هر ساله باشکوه تر برگزار شود کیفیت آن ازهر نظر پائین می آید.
 
رئیس انستیتو بین المللی کشتی ایران در پایان عنوان کرد: به طور کلی ما باید از برگزاری هر مسابقه ای منفعتی به دست آوریم که به اعتقاد من مسابقات سالجاری جهان پهلوان تختی هیچ سودی برای کشتی ایران نداشت در نهایت  امیدوارم با برنامه ریزی مناسب در سال های آینده شاهد رقابتهایی با استانداردهای بین المللی در کشورمان باشیم./مح


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.