دستمزد ۵۰ میلیون دلاری یک بازیگر

۱۴اردیبهشت،

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، هالیوود ریپورتر مه ۲۰۱۲ گزارش داد رابرت داونی جونیر برابر با قراردادی که با سازندگان فیلم ابرقهرمانی «انتقامجویان» داشت، بابت سود حاصل از فروش این فیلم حدود ۵۰ میلیون دلار درآمد داشت، فیلمی که اکنون با ۱٫۵۱ میلیارد دلار سومین فیلم پرفروش تاریخ سینماست.

داونی جونیر در تازه‌ترین گفت‌و‌گوی خود این خبر را تایید کرد و گفت: «احمقانه نیست؟ آن‌ها بسیار عصبانی شدند. برای خودم هم باورکردنی نیست. من یک هزینه استراتژیک بودم.»
 

این بازیگر ۴۸ ساله نیویورکی اکنون تازه‌ترین فیلم «آیرون من» تولید مارول استودیوز و دیزنی را در حال اکران دارد که در آن برای سومین بار به نقش تونی استارک / آیرون من ظاهر شده است. این فیلم از جمعه در آمریکای شمالی روی پرده رفته و انتظار می‌رود در هفته اول اکران حدود ۱۵۰ میلیون دلار بفروشد.
 

«آیرون من ۳» از هفته پیش در سطح بین‌المللی اکران شد و تا پنجشنبه ۳۴۵٫۴ میلیون دلار فروخت. کارشناسان فروش پیش‌بینی کرده‌اند فروش جهانی این فیلم تا یکشنبه از ۶۰۰ میلیون دلار عبور کند.
 

داونی جونیر که سال‌ها با اعتیاد به مواد مخدر دست و پنجه نرم می‌کرد، در سال‌های ۲۰۰۰ توانست با فیلم‌هایی چون «گاتیکا»، «شب بخیر و موفق باشید» و بعدها «تندر استوایی»، سری فیلم‌های «آیرون من» و «شرلوک هلمز» موقعیت کاری خود را احیا‌ کند.
 

او تاکنون دو بار برای فیلم‌های «چاپلین» و «تندر استوایی» نامزد اسکار بوده است. «قاتلین بالفطره»، «بازگشت»، «در رویاها»، «پسران شگفت‌انگیز» و «زودیاک» از دیگر فیلم‌های اوست.  
 

هالیوود ریپورتر / ۳ مه / ترجمه: علی افتخاری
 

۵۸۵۸

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.