دستگیری کلاهبرداران با کشف حدود ۱۳ هزار بسته آدامس تقلبی

جانشین پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قم از دستگیری دو کلاهبردار با کشف حدود ۱۳ هزار بسته آدامس تقلبی با مارک های بسیار معروف در استان خبر داد.

به گزارش گروه حوادث باشگاه خبرنگاران از  پایگاه خبری پلیس ، سرهنگ ” نظر لو ” جانشین پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قم  اظهار داشت : در پی شکایت فردی از عمده فروشان پخش مواد غذایی ، مبنی بر اینکه شخصی بنام “سعید – م ” با مراجعه به مغازه وی اقدام به فروش آدامس با مارک های تجاری و بسیار معروف با قیمتی ارزانتر از قیمت بازار و در خواست قبولی نمایندگی پخش محصول مذکور را می نماید.
وی ادامه داد: پس از انجام معامله توسط فروشنده مواد غذایی ، وی متوجه کلاهبرداری به مبلغ ۱ میلیون و ۲۰۰ هزار ریال و تقلبی بودن آدامس ها می شود.
 سرهنگ “نظر لو ” افزود: موضوع به صورت جدی توسط کارآگاهان با انجام اقدامات فنی مورد پیگیری قرار گرفت و متهم متواری به همراه همدست خود دستگیر و در بازجویی انجام شده به بزه انتسابی اعتراف کردند.
 جانشین پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قم در ادامه از شناسایی محل اختفای محصولات مذکور به مقدار تقریبی ۱۳ هزار بسته به ارزش تقریبی ۲۶۰ میلیون ریال خبرداد و گفت : آدامس های تقلبی داخل زیر زمین یک منزل به همراه لوازم بسته بندی بود که در نهایت کشف و با حضور کارشناسان غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی ، تقلبی بودن آن تایید شد.
 سرهنگ “نظر لو ” افزود : پس از کسب مجوز مقام قضایی کلیه محصولات که تهدیدی علیه سلامت شهروندان بود معدوم شد .
 گفتنی است ، متهمان پس از تحویل به مراجع قضایی استان، با قرار قانونی روانه زندان شدند./ف


باشگاه خبرنگاران
بازنشر:ممتازنیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.