دستگیری دختر تبر به دست با شلیک ۱۷ تیر پلیس

پلیسدختر جوانی که با دو همدست پسر خود از هموطنان جنوب تهران با تبر و قمه زورگیری می‌کرد توسط ماموران کلانتری خانی آباد و با شلیک ۱۷ تیر جنگی دستگیر شد.

ماموران کلانتری ۱۵۲ خانی آباد نو روز گذشته در حال گشت زدن در سطح منطقه بودند که ناگهان چشمان به یک دستگاه خودروی تویوتا افتاد که یک دختر جوان راننده آن بود و دو پسر دیگر هم در صندلی عقب نشسته بودند.

ماموران به طور نامحسوس جلوتر رفته و مشاهده کردند که سرنیشنان همگی از سابقه داران زورگیری و سرقت بوده و هم اکنون نیز تحت تعقیب پلیس هستند.

به دلیل همین موضوع ماموران جلوتر رفته و در مقابل خودرو تویوتا ایستاده و دستور ایست دادند ولی زن راننده به ماموران توجهی نکرد و بر سرعت خود افزود تا عوامل انتظامی را زیر بگیرد.

ماموران سریعا اقدام به شلیک ۲ تیر کردند و خود را از جلوی خودرو به سمت پیاده‌رو پرتاب نمودند و خودروی کلانتری با گزارش موضوع به پایگاه به تعقیب متهمان پرداخت.

در میان راه ماموران پس از چندین بار هشدار ایست اقدام به شلیک ۹ تیر جنگی نمودند که موجب شد تا لاستیک خودرو پنجر و متوقف گردد.

در ادامه ماموران خودور را محاصره کرده ولی افراد شرور با در دست داشتن تبر و قمه قصد حمله به سمت ماموران را داشتند که با شلیک ۶ تیر جنگی خلع سلاح شده و زمین گیر می‌شوند.

در نهایت متهمان سابقه‌دار به کلانتری منتقل شدند و ماموران نیز در بازرسی از خودرو تعدادی شوکر، قمه، تبر و دستبند پلاستیکی و همچنین مقداری مواد مخدر از نوع شیشه کشف و ضبط کردند.

منبع : yjc.ir – دستگیری دختر تبر به دست با شلیک ۱۷ تیر پلیس

The post دستگیری دختر تبر به دست با شلیک ۱۷ تیر پلیس appeared first on مجله ابرتازه ها.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.