دستگیری شکارچی دختران پایتخت

۲۳اردیبهشت،

شکارچی دختران شرق تهران که به بهانه شب شعر از آنها فیلم برداری و اخاذی می کرد شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش مشرق به نقل از مهر، چندی قبل دختر جوانی سراسیمه با مراجعه به کلانتری ۱۰۶ نامجو مدعی شد از سوی پسر جوانی مورد تهدید و اخاذی قرار گرفته است. او در شکایتش به مأموران گفت: پسر جوانی به نام محمد ۲۵ ساله به بهانه شب شعر من را سوار خودرواش کرده و به خانه اش در حوالی میدان نامجو برد. پس از گذشت  چند روز محمد با من تماس گرفته و مدعی شد اگر می خواهم فیلمم منتشر نشود باید به او پول پرداخت کنم.

ماموران در ادامه خواستار آدرس خانه آن پسر جوان شدند که مهسا مدعی شد به سبب تاریک بودن هوا آدرس دقیق خانه را نمی دانم اما خانه محمد متروکه بود.

در ادامه ماموران با انجام اقدامات پلیسی توانستند مخفیگاه متهم را شناسایی کرده و نیمه شب او را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کنند. ماموران در بازرسی از خانه وی موفق شدند ۲۱ گرم ماده مخدر شیشه ۱۲ پایپ و ۳ دستگاه تلفن همراه متعلق به دختران جوان را کشف و ضبط کردند. همچنین در بازرسی تخصصی دو دستگاه دوربین مداربسته که به صورت حرفه ای در گیتار تزئینی روی دیوار نصب شده بود نیز کشف شد. ضمن اینکه خودروی پرشیای متهم که با آن اقدام به سوار کردن می کرد نیز توقیف و به پارکینگ منتقل شد.

سرهنگ عزت الله امانی رئیس کلانتری ۱۰۶ نامجو با اعلام این خبر به مهر گفت: پس از انتقال متهم به کلانتری در بازجویی های تخصصی پسر ۲۵ ساله به اخاذی از ده ها دختر اعتراف کرده و در مورد شیوه اش گفت: با دختران در خیابان آشنا می شده و پس از جلب اطمینان آن ها را به بهانه شب شعر به مخفیگاهم می کشاندم سپس در یک فرصت مناسب از دختران فیلم برداری می کردم و از آن ها اخاذی می کردم.


مشرق
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.