دشمنان از قدرت بازدارندگی نیروی هوایی در هراسند

فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: امروز قدرت بازدارندگی و در صورت لزوم قدرت تهاجمی ، همان چیزی است که دشمنان از آن می‌هراسند.

دشمنان از قدرت بازدارندگی نیروی هوایی در هراسند

به گزارش ممتاز نیوز، امیر سرتیپ واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: رژه هوایی ۳۱ شهریورماه نمایش قدرت هوایی ایران اسلامی و خار چشمی برای دشمنان نظام مقدس ایران اسلامی است؛   امروز کشور عزیزمان ایران از هر زمان دیگری قدرتمندتر، عزتمندتر و سربلندتر است و این را مدیون کسانی هستیم که شبانه‌روز مشغول به علم آفرینی و ارتقای توان رزم نیرو‌های مسلح هستند.
واحدی خاطرنشان کرد: امروز قدرت بازدارندگی و در صورت لزوم قدر تهاجمی همان چیزی است که دشمنان از آن می‌هراسند. بی‌تردید این همان مولفه‌ای است که مانع از خودبزرگ‌بینی بسیاری از کشور‌های منطقه شده است.
فرمانده نیروی هوایی ارتش افزود: هشدار می‌دهیم که کوچکترین تعرض به خاک ایران اسلامی می‎‌تواند منجر به فوران خشم نیرو‌های مسلح شود که در آن صورت قدرت نظامی خود را به نمایش خواهیم گذاشت.
واحدی اضافه کرد: نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران گسترش‌دهندگان اقتدار، عزت و امنیت در منطقه هستند، نیرو‌هایی که راهشان و هدفشان امنیت‌آفرینی و ایستادگی در برابر خودکامگی استعمار جهانی است و بر همین اساس برای تحقق اهداف خود از هیچ کاری دریغ نخواهند کرد.
فرمانده نهاجا در ادامه با اشاره به انجام عملیات انتقام، تنها ۲ ساعت پس از حمله عراق به ایران در ۳۱ شهریور ماه ۱۳۵۹ گفت: تفکرات کورکورانه نیرو‌های بعثی عامل شکست آن‌ها بود؛ بی آن‌که بدانند نیرو‌های مسلح کشور عزیزمان ایران بخصوص نیروی هوایی ارتش تنها پس از ۲ ساعت از این حمله پاسخ دندان‌شکنی به آنان می‌دهد. امروز نیروی هوایی در بالاترین سطح از قدرت و توان رزمی است و همچون گذشته دارای کارکنان متعهد، متخصص و ولایی است که خود را فدایی ملت و کشور می‌دانند.
واحدی در پایان خاطرنشان کرد: نیرو‌های مسلح ما حافظان امنیت و آرامش ایران اسلامی هستند که هیچ‌گاه از عقاید و باور‌های خود دست برنداشته و با تمام توان در راستای حفظ امنیت و اقتدار این مرز و وبوم پیش می‌روند.

انتهای پیام/

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.