دشمنان از پیشرفت اسلام ترسیده‌اند / استکبار عامل تفرقه بین مسلمین است

گردآوری شده توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز:

رییس سازمان بسیج مستضعفین ترور اهل تسنن را توسط دشمنان برای بدنام کردن شیعیان یادآور شده و گفت: دشمنان از پیشرفت اسلام ترسیده‌اند و به این روش‌های مزوّرانه روی آورده‌اند که باز هم با وحدت مسلمانان شکست خواهند خورد.

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه اینترنتی بسیج، سرتیپ بسیجی محمدرضا نقدی رییس سازمان بسیج مستضعفین در همایش وحدت، که با حضور پرشور مردم خونگرم مهاباد برگزار شد گفت: دعوت به وحدت، دعوت همه انبیاء بوده و ایجاد اختلاف و تفرقه بین انسان‌ها کار طاغوت‌ها و مستکبران است تا بتوانند حکومت کنند اما انبیاء الهی حکومت را برای خدا می‌دانستند و مردم را در کنار هم گرد می‌آوردند.
 
سردار نقدی تمسک به این پیام انبیاء را ضروری خوانده و اظهار داشت: پیروزی‌های تا امروز مدیون وحدت است و با وحدت پیروزی‌ها استمرار یافته و ارزش‌های والا متجلی می‌شوند.
 
وی به تفرقه افکنی دشمنان اشاره نموده و اظهار داشت: دشمنان به بهانه‌های مختلف و با استفاده از همه امکانات و رسانه‌ها تفرقه افکنی نموده و در پوششی دلسوزانه در میان مردم سنی و شیعه ظاهر می‌شوند.
 
رییس سازمان بسیج مستضعفین بمب گذاری عوامل استکبار را بین زائران شیعه و به نام اهل سنت یادآور شده و ادامه داد: اگر ۱۰ برابر بیشتر بمب گذاری و ترور کنند ذره‌ای به اهل تسنن شک نبرده و مطمئن می‌شویم که آن‌ها نه شیعه هستند و نه سنی.
 
وی ترور اهل تسنن را توسط دشمنان برای بدنام کردن شیعیان یادآور شده و تصریح کرد: دشمنان از پیشرفت اسلام ترسیده‌اند و به این روش‌های مزوّرانه روی آورده‌اند که باز هم با وحدت مسلمانان شکست خواهند خورد.
 
جانشین فرمانده کل سپاه در امر بسیج خاطر نشان کرد: حمایت جمهوری اسلامی ایران از بحرین، حمایت فرقه‌ای نیست و مانند حمایت از مردم اهل تسنن در غزه می‌باشد تا طاغوت‌ها کنار رفته و به رأی و نظر مردم مسلمان توجه شود.
 
وی به ترفند انگلیسی‌ها در تفرقه افکنی بین مسلمانان و هندوها در هندوستان اشاره نموده و بیان کرد: مسلمانان مسیر وحدت را از امام و شهدا گرفته‌اند و شهدا از همه طوایف و مذاهب برای اسلام خونشان در هم آمیخت و ایران در اوج اقتدار و عزت به سر می‌برد.
 
سردار نقدی حمایت حاکمان ظالم از تروریسم و تفرقه افکنی در منطقه را یادآور شده و افزود: شاه عربستان به همان اندازه سنی است که شاه پهلوی شیعه بود و مبدأ و منشع تفرقه افکنان در امریکا و انگلیس می‌باشد.
 
وی در پایان سخنان خود با اشاره به پیشرفت‌های مهاباد در طول انقلاب اسلامی تصریح کرد: امروز همه پیشرفت‌ها محصول وحدت است.
 
انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.