دشمنان به دنبال تجزیه کشورهای مسلمان می باشند

۱۰اردیبهشت،

یکی از علمای فلسطینی شرکت‌کننده در اجلاس “علما و بیداری اسلامی”:

یکی از علمای فلسطینی شرکت‌کننده در اجلاس “علما و بیداری اسلامی” گفت: دشمنان با تهاجم استعماری امت اسلام را به خود مشغول کرده‌اند و در نقشه آنها ست که کشورهای مسلمان را تجزیه و تقسیم کنند.

به گزارش خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران مستقر در سالن اجلاس سران شیخ ابوالفتاح حجاج از علمای فلسطینی شرکت‌کننده در اجلاس “علما و بیداری اسلامی” گفت: مجمع بیداری اسلامی در برهه‌ای حساس تشکیل شد و حال باید علما بیش از هر زمانی مواظب کید و مکر دشمنان اسلام باشند.

این عالم فلسطینی  با اخطار دربارهٔ شیوع فرقه‌گرائی در جوامع اسلامی افزود: دشمن ضد ما سلاحی به کار گرفته است که  چیزی جز سلاح تفرقه، جدائی و فرقه‌گرائی نیست.

ابوالفتاح حجاج با اشاره به دشمنی همیشگی اسرائیل با مسلمانان گفت: حامیان رژیم صهیونیستی می‌خواهند با ترفند ایران‌هراسی  منافع صهیونیستها را تامین کنند در حالیکه اسرائیل دشمن مسلمانان و ایران دشمن اسرائیل و حامیان آن است.

وی افزود: در هر اختلافی بین مسلمین باید به دنبال  قطبنمائی سالم بود تا با استفاده از آن دچار اختلاف و گسست نشویم و با آن بتوانیم شیطنتهای اسرائیل را رصد کنیم .

حجاج همچنین با اشاره به ضرورت پاسداری از جریان بیداری اسلامی گفت: این بیداری را به فال نیک می‌گیریم اما باید همیشه مواظب شیطنت‌های آمریکا بود تا نتواند با سوار شدن بر امواج بیداری اسلامی استعماری دیگر را بر مسلمین تحمیل کند.

وی افزود: آمریکا به عنوان شیطان هرگز نمی‌تواند ادعای  خیر و صلاح و راهنمائی  مسلمانان را داشته باشد.

این عالم فلسطینی در پایان سخنانش با قدردانی از جمهوری اسلامی ایران برای برپائی این اجلاس ابراز امیدواری کرد که نشست بعدی مجمع بیداری اسلامی در قدس شریف در فلسطین برگزار شود.
انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.