دشمنان به نام امام زمان(عج) به جنگ ولی فقیه آمده‌اند

۲۶فروردین۱۳،

مسئول نمایندگی ولی فقیه در بسیج مستضعفین گفت: امروز دشمنان برای مقابله با ولایت فقیه با نام امام زمان(عج)، روشنفکری و شعار آزادی، اعمال تحریم‌های اقتصادی و تهدید نظامی به میدان آمده‌اند.

به گزارش حوزه دفاعی – امنیتی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی سازمان بسیج؛ حجت‌الاسلام “محمدرضا تویسرکانی” در دومین شب از مراسم عزاداری هیئت رزمندگان اسلام سپاه کاشان در سالن شهدای بسیج این شهرستان اظهار داشت: عده‌ای آمدند و شعار دادند، بر موج سوار شدند و مردم را فریب دادند و زمانی که بر قدرت سوار شدند به جان ولایت افتادند.

وی موضوع نفاق را بسیار پیچیده خواند و افزود: در دوران پیامبر اکرم(ص) نیز ایشان همیشه نسبت به وجود عناصر منافق در میان امت خودش اخطار می‌داد.

به گفته وی، منافق کسی است که خوب حرف می‌زند، خوب شعار می‌دهد و خوب هم می‌تواند مردم را فریب دهد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در بسیج مستضعفین در مورد شعار مرگ بر منافق با یادآوری این که، در دوران اصلاحات عنوان کردند نگویید «مرگ»، بگویید «زندگی» تأکید کرد: مرگ بر منافق شعار خدا بوده و شعار مرگ بر منافق در قرآن آمده است.

وی تصریح کرد: کسی که خود را طرفدار دو آتشه دین قرار داده، اما به دنبال نابودی آن است منافق بوده و به سبب ظاهرسازی به راحتی قابل شناسایی نیست.

این مسئول با بیان اینکه منافقان در صدر اسلام با شعار تنها پیامبر اسلام و قرآن کفایت می‌کنند، به فاطمه زهرا (س) بی احترامی کردند، ابراز داشت: در شرایطی که قرآن با قرار دادن منافقان در پایین‌ترین درجات جهنم همه را از این امر بر حذر می‌داشت، اما باز نفاق در صدر اسلام در عناصر مختلف گسترده شد.

تویسرکانی در ادامه مقدمه ظهور امام زمان(عج) را زنده شدن اصل امامت دانست و گفت: اصل امامت را انقلاب اسلامی زنده کرده است و توسعه و گسترش فاطمیه نیز در راستای زنده شدن همین اصل است.

وی با اشاره به اینکه امروز دنیا تشنه حضور امام زمان(عج) است، عنوان کرد: همه دنیا تلاش کردند تا ولی فقیه را از جایگاه و منزلتی که دارد ساقط کنند، اما به سبب زنده شدن امامت در این مسیر ناکام ماندند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در بسیج مستضعفین یادآور شد: برای مقابله با ولایت فقیه با نام امام زمان(عج)، روشنفکری و شعار آزادی، اعمال تحریم‌های اقتصادی و تهدید نظامی به میدان آمده‌اند اما به سبب زنده شدن امامت به موفقیت دست نیافتند و شکست خوردند.

تویسرکانی با تأکید بر اینکه به سبب زنده شدن فاطمیه امروز دنیا در حال آماده شدن ظهور امام زمان (عج) می‌شود، متذکر شد: در این مسیر که همه به دنبال گمشده‌ای به نام مهدی(عج) می باشند تا با حقایق اسلام آشنا شوند ما این افتخار را داریم که پیرو اسلام ناب محمدی(ص) باشیم.

انتهای پیام/ش


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.