دشمنان ما هم چنین قرعه‌ای‌ برای ما نمی‌چیدند

 رسول خادم سرمربی تیم ملی کشتی آزاد با اشاره به قرعه سخت آزادکاران در رقابت‌های المپیک گفت: اگر دشمنان و رقیبان ما هم می‌خواستند چنین قرعه‌ایی برای ما بچینند روی‌شان نمی‌شد. قرعه خیلی سخت بود و این موضوع فشار روانی زیادی را به تیم وارد کرد.

وی در مورد کسب دو نشان برنز توسط لشگری و قاسمی در روز دوم گفت: اکسی شانس زیادی برای آنها قائل نبود و کمتر روی آنها حساب می‌شد اما بی‌اشتباه بودند و با جنگندگی و با روحیه بالا به مدال رسیدند.

دارنده مدال طلای المپیک با اشاره به برنامه‌ریزی ضعیف مسئولان المپیک لندن در برگزاری کشتی‌ها گفت: متأسفانه مسئولان برگزاری مسابقات تجربه اشتباه‌شان را روی رحیمی اعمال کردند. در حالی که رحیمی تازه از مسابقه آمده بود و قرار بود ۷ کشتی دیگر روی تشک برود اما به یکباره نام او را صدا زدند و هرچه اعتراض کردیم فایده‌ای نداشت.

خادم افزود: چون آماده نبود هر کاری هم کردیم نتوانست برگردد. رحیمی از شانس‌های اصلی مدال طلای ما در المپیک بود که از دست رفت. در کشتی اول نشان داد که برای طلا آمده است.

وی درباره دیدار مسعود اسماعیل‌پور نیز عنوان کرد: در ۲۵ ثانیه آخر نمی‌توانستیم ریسک کرده و اعتراض کنیم. ممکن بود داوران یک امتیاز دیگر هم به حریفش بدهند ضمن اینکه توانش هم تحلیل رفته بود و داوران به سختی رأی را تغییر می‌دهند. اگر دقت کنید حریفش در ثانیه ۲۶ خاک شده بود.

مدیر تیم‌های ملی کشتی درباره قرعه تقوی و یزدانی که فردا روی تشک می‌روند، گفت: می‌دانم کار خیلی سختی داریم امیدوارم بتوانند تنها کشتی خودشان را بگیرند.

خادم درباره عملکرد کمیل قاسمی مقابل کشتی‌گیر آمریکایی در دیدار رده‌بندی عنوان کرد: کمیل امروز فراتر از توانش کشتی گرفت. حرف‌گوش‌ترین در این دو روز قاسمی بود که مزد زحماتش را هم با کسب مدال برنز گرفت.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.