دشمن درجنگ روانی به دنبال مدیریت افکاری عمومی است

به گزارش ایرنا، ‘علی اصغر عنابستانی ‘شنبه شب درآیین تجلیل ازخبرنگاران و اصحاب رسانه با گرامی داشت یاد وخاطره شهید ‘ محمود صارمی’ افزود: رسانه های نظام جمهوری اسلامی دراین جنگ روانی دشمن باید تجهیز به سلاح بصیرت وآگاهی بخشی باشند تابتوانند دربرابر این تهاجم ایستادگی کنند.

وی تصریح کرد: دشمن با سرمایه گذاری دررسانه های خود به دنبال مدیریت افکاری عمومی است تا بتواند با روش القائات روانی به مقاصد شوم خود دست یابد.

استاندار چهارمحال وبختیاری تاکید کرد: ملت ایران اسلامی درهمه عرصه های دربرابر دشمن استوار ایستاده است ودرجنگ نرم و جنگ روانی و رسانه ای نیز دشمنان انقلاب اسلامی را ناامید کرده است.

به گفته وی، ملت ایران ملتی نیست که در برابر تهدیدات دشمنان زانو بزند و همیشه در برابر هر تهدید سخت و نرم محکم وثابت قدم تا آخر ایستاده است و روز به روز به سمت سربلندی رشد وتعالی حرکت می کند.

وی گفت: دراین حنگ روانی و رسانه ای دشمن، رسالت ووظیفه خبرنگاران و رسانه های نظام مقدس جمهوری اسلامی بسیار خطیر و مهم است.

استاندار چهارمحال وبختیاری گفت: قله سربلندی وافتخار نظام مشخص است و شاید اختلاف سلیقه های موجود در راه رسیدن به این قله باشد اما همه ملت برای رسیدن به این قله هم قدم می باشند.

به گفته وی، انعکاس تمامی واقعیت ها وارائه واقعیت جامع ، وظیقه خبرنگار است واگر خبرنگار بخواهد براساس دلبستگی های خود به انعکاس حقیقت بپردازد نمی تواند آگاهی بخشی به مردم موفقیت کسب کند.

به گزارش ایرنا، در این ایین که ازسوی اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی چهار محال و بختیاری و خانه مطبوعات استان برگزار شد، از جمعی از فعالان رسانه ای و خبرنگاران استان تقدیر شد.

۷۳۵۹/۵۳۶

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۶۱۲۳۹


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.