دعوای تلویزیونی ضد انقلاب

جام جم آنلاین: کارشناس شبکه سلطنت طلب پارس با اشاره به نقش اردشیر امیر ارجمند در جبهه اپوزیسیون وی را یک عقب افتاده ذهنی معرفی کرد که برای کسب درآمد و امرار معاش از این کشور با آن کشور می‌رود و کنفرانس برگزار می کند.

یک کارشناس شبکه های ضد انقلاب ضمن انتقاد به عملکرد شورای طرفداران فتنه سبز به مدیریت مشاوران فراری سران فتنه، گفت: امیر ارجمند – واحدی ” عضوشورای  دو نفره جنبش راه سبز امید ” بعد از ۳۳سال مرگ بر آمریکا گفتن به دنبال یک لبخند آبدارچی وزارت امور خارجه آمریکا هستند.

به گزارش ” محدوده “، کسب قدرت آنچنان رویای جبهه اپوزیسون را فرا گرفته است که اختلافات چهره های شاخص این جریان‌های به برنامه های زنده شبکه های ماهواره ای نیز رسیده است.

حجتیه‌ در دام بهائیت

 یکی از شبکه‌های غیرقانونی انجمن منحرف حجتیه منهدم شد و گروهی از اعضای اصلی آن بازداشت شدند.

به گزارش فارس، این شبکه وابسته به تشکیلات غیرقانونی انجمن حجتیه، همراه با هدایت سران این گروهک با وارد کردن تعدادی از جوانان مسلمان در جلسات فرقه‌ ضاله بهائیت به زعم خود در صدد مقابله با این فرقه برآمدند که این اقدامات غیرقانونی آنها با تبعات منفی همراه بود.

برابر اطلاعات به دست آمده، متأسفانه اقدام گروهک غیرقانونی انجمن حجتیه باعث آلوده شدن جوانان مذکور به مفاسد عدیده اخلاقی و عقیدتی شد و تبعات سوئی در بر داشت، چرا که جلسات فرقه ضاله بهائیت آلودگی زیادی به مفاسد داشته و این افراد مسلمان مجبور بودند خود را همرنگ جماعت نشان دهند و معاشرت‌هایی خارج از چارچوب شرعی داشته باشند.

 ۲ گزینه انتخاباتی اصلاح طلبان

دبیرکل جبهه مردمی اصلاحات با بیان اینکه دو گزینه اصلاح طلب و برخی گزینه های اصولگرا در این جبهه برای انتخابات ریاست جمهوری مطرح هستند، گفت: هرکدام از این گزینه ها که در شورای راهبردی جبهه بیشترین رای را بیاورد؛ کاندیدای انتخاباتی ما خواهد بود.

محمد زارع فومنی در گفتگو با مهر، خاتمی و عارف را دو گزینه مطرح در جبهه مردمی اصلاحات دانست و گفت:  اصولگرایانی که بارها در اظهارات و دیدارهایشان از اصلاح طلبی دفاع و حمایت کرده و میانه رو هستند، از جمله سه گزینه دیگر مطرح ما هستند؛ البته اولویت با کاندیدای اصلاح طلب است.

وی افزود: تاکنون با چهره هایی همچون خاتمی، هاشمی، عبدالله نوری و شخصیت های دیگر دیدار داشته ایم که فعلا نمی توانیم در مورد آنان اطلاع رسانی کنیم.

هراس رژیم صهیونیستی از ایران

کارشناسان نظامی- امنیتی اذعان دارند ، در صورت حمله نظامی احتمالی اسرائیل به ایران، ایران به سرعت می‌تواند ارتش رژیم اسرائیل را که با میزان بالای نارضایتی داخلی روبروست، نابود کند.

اسناد به دست آمده نشان دهنده آن است که ساکنین شهرک های صهیونیستی به دنبال رهایی از سیاست های جنگ طلبانه این رژیم جعلی هستند که این نارضایتی باعث شده است رژیم غاصب صهیونیستی هم اکنون در داخل با اعتراضات مردمی روبه رو باشد .

با توجه به تحرکات اخیر، هراس‌ها در سرزمین‌های اشغالی فلسطین از پاسخ سهمگین ایران به حماقت یک‌جانبه رژیم صهیونیستی علیه ایران چنان بالا گرفته است که سران صهیونیست از هم‌اکنون خود را برای تبعات احتمالی چنین پاسخی آماده می‌کنند.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.